Søg Garagen Hej Gæst! Register

Opsætning
#1
Jeg har tænkt mig at putte følgende på min Yamaha Jog R:

Fjerne alle begrænsningerne, også i CDI'en.

Sætte Giannelli go udstødning på.

Sætte en Racing vario i.

Hvad tror i den kommer til at løbe efter speedo?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Joeymoe1234 Skrev:Jeg har tænkt mig at putte følgende på min Yamaha Jog R:

Fjerne alle begrænsningerne, også i CDI'en.

Sætte Giannelli go udstødning på.

Sætte en Racing vario i.

Hvad tror i den kommer til at løbe efter speedo?

30 km/t, vel Grin.

Nej, de 60-70 efter speedometeret. eller 50-60 i virkeligheden.
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Okay, sjovt at en Stalker kan komme til at løbe cirka 10 km/t mere end det, uden racing vario, men samme opsætning. :wink:
Svar
#4
Joeymoe1234 Skrev:Okay, sjovt at en Stalker kan komme til at løbe cirka 10 km/t mere end det, uden racing vario, men samme opsætning. :wink:
Så er du mere, end heldig :wink: . Uden skive, uden begrænsning i udstødningen, "åben" CDI, og ellers ikke andet, så burde den ikke have hk nok til, at krybe meget over de 60-65 ægte km/t på en vindstille dag, på lige vej.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Okay, hvad kunne man eventuelt gøre for, at komme over det? uden at det bliver for voldsomt tun?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
70cc trophy kit og en anden gearing.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Joeymoe1234 Skrev:Okay, hvad kunne man eventuelt gøre for, at komme over det? uden at det bliver for voldsomt tun?

En 47mm TP Trophycylinder plus begrænsninger fjernet, kan få den over de 60 irl.
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Derfor anden gearing, da Jog R er lav gearet Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#9
Lav gearing giver da bedre acceleration ikke?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Jo, men også lavere topfart.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#11
Okay, surt man ikke ryger på baghjul med jog'ens gearing!
Svar


Forum spring: