Så ikke lige hvilke scooter du havde.
Hvis du holder cdien i hånden så stikket er for oven og ind mod dig.
Så kan vi tage og kalde benene 1-2-3-4-5-6. 1-3 for oven og 4-6 forneden.
1. Det er signal ind fra krumtaps føleren, der skal den gul/blå ledning på.
2. Det er signal ud til tændspolen. " den er gerne grøn sort". Du kan se ledningen på tændspolen, og på CDIen og gennemskue farvekoden der.
3. Det er Kill switch. Når den stelles stoppes knallerten øjblikligt. Dem er i forbrindelse med tændingen, og når du drejer nøglen om til sluk, så stelles ledningen via tændings bundstykket og tændingen stoppes.
4. Skal stelles, har du ben 5 med også kan du bare stelle både 4 og 5.
6. Stator ledning, strømmen til CDIen, den er sort rød, du kan finde statorledning og krumtaps føler ledningen fra svinghjulet af. Der sidder 4 ledninger, en gul blå, en sort rød, samt en gul og hvid.
Gul og hvid er strøm til lyset, og dem skal du ikke pille ved.
Monterer du ledningerne som overstående så skal knallerten starte.
God fornøjelse.
Du kan lige få en kikker her. Stikket vender godt nok på hovedet Men det kan du nok godt leve med.
http://rasser.fotoz.dk/billeder/vis/i1312993
Adskillige bt-49qt xx , texas xt-4 chopper, med alverdens forskellige CCM og sammenbygning & Nu med vandkølet 2 takts Suzuki Zillion den absolute bedste scooter jeg har haft til D.D.