Søg Garagen Hej Gæst! Register

Støj fra variatoren på en typhoon piaggio
#1
Hej, jeg er lidt ny i dette forum og i disse omgivelser. Men jeg håber at kunne få lidt hjælp alligevel.

Historien er den at den begyndte at give støj når jeg accelerere fra de langsomme omdrejninger, men lige så snart jeg kom op i fart holdte det op. Nu er den så galt hele vejen op til max fart. Forhandleren mente det var noget der havde sat sig løst i variatoren, men at det ville koste omkring de 1000 at få det ordnet.

Jeg tænkte at jeg ville forsøge selv at tage beklædningen af og se om jeg kunne se noget der sad løst, men det så ikke umiddelbart ud til at der var noget galt.

Ville derfor høre om nogen i Aalborg omegen har lyst til at kigge på den. Jeg er helt indstillet på at betalte hvis problemet kan løses.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Aalborg kan jeg ikke klare, men hvis du kan få den til løgstør, så kigger jeg gerne på den.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Kunne evt. være slidte ruller og/eller styr. Du må have varioen af, og kigge på rullerne. Ellers tager det ikke mere, end et par timer, at trille til Løgstør Griner
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#4
Den kan fortsat godt køre, men er lidt bange for at den sætter sig lige pludselig. Tror lige jeg vil undersøge nærmere om jeg kan låne et køretøj først Smil
Svar


Forum spring: