Søg Garagen Hej Gæst! Register

Katalysator spørgsmål
#1
Hej BS,

Ville lige høre om det vil give noget at fjerne katalysatoren på en 4-takter Baotian.
Min far mener ikke det vil give andet end problemer, men hvad siger i proffer? Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Så skal du have en udstødning uden Katalysator i thats it.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#3
Og en anden udstødning på en 4-takter med standard cylinder skulle ikke give andet end larm, så jeg lader den blive på Smil
Svar
#4
Jeg har prøvet med og uden, og der er ingen mærkbar forskel. Lad den bare side så er man da idet mindste god ved miljøet og så er udstødningen også lovlig. Der er ingen væsentlig effektforøgelse ved skift af udstødning helt op til 85cc, så kan man lige så godt bare bruge den orginale.
Adskillige bt-49qt xx , texas xt-4 chopper, med alverdens forskellige CCM og sammenbygning & Nu med vandkølet 2 takts Suzuki Zillion den absolute bedste scooter jeg har haft til D.D.
Svar
#5
medmindre at ens udstødning er rustet væk
Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 72 ccm
 - 32000 km (solgt)
(Cykel :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: