Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hot 50 '04 begrænsninger?
#1
Her forleden kørte jeg på en af mine venners Hot 50. Der jeg kørte på den, kørte den 80 km/t og fløj på baghjulet hvis jeg hev ned i gassen. Han fortælte mig, at ALLE begrænsninger var pillet. Intet var blevet udskiftet.
- Jeg har selv en Hot 50 fra 2004 hvor skiven er pillet, jeg er gået et halvt gram ruller ned (6.5) og der er en Gianelli Go udstødning på.
Hvilke begrænsninger mangler jeg at pille?
''Stopper ikke før jeg ryger på baghjulet! ''
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
En hot50 kan på ingen måde nogensinde komme til at køre 80 uden der er pillet mere ved den Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Jamen altså alle begrænsninger er jo pillet sagde han. Grin men hvilke begrænsninger er det? :?
''Stopper ikke før jeg ryger på baghjulet! ''
Svar
#4
Der er ring, udstødning, muligvis i kobling og muligvis i studs ved membran, det er alt.

Og det gør ikke den kører 80 eller rykker på baghjul, der er med garanti en anden cylinder på.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Har selv en PGO Pmx, hvor motoren er den samme som på hot 50, og den går på ingen måde på baghjul, har pillet de to begrænsninger jeg ved det giver noget, og som jeg ved er der, og det var tragten i membranen og så skiven i vario.

Den trækker fint og kører 70km/t efter speedo, men den går på ingen måde på baghjul :wink:

Har prøvet men den kører max! 4 meter og så kan den altså ikke mere, medmindre du sætter andre ting på den Smil
Hvis ikke det kan fixes med gaffa ... har man ikke brugt nok.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Mener nu der lidt flere,

Tragt v. membran - skiven - katalysator plus blendrør. Og så er stort set alle scooter der kommer ind i DK som regel : Dysset ned, Gearet ned (i den sekundære gearin) nogen tilfælde monteret mindre variator. og selvf. luffilteret m. en indsnævring/tragt ting, Udstødning blendrør+kat. - lavkomprimeret topstyk.


Så hvad man ska/må/kan tage , er nok op til en selv. (DOG ULOVLIGT) Smil


Min hot50 07` - kørte 75+ på speedo, og politiet målte den til 63 på felt. Smil DOH

Den havde: Pillet skive, Tragt v membran, og kat. og blendrør lukket af.
Svar


Forum spring: