Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til at finde en aldrende knallert.
#1
Jeg skal have fundet en Honda Dax eller CD 50 for en bekendt som gerne vil have sådan en igen. Jeg lovede at spørge rundt på nettet, så hvis der er nogen herinde som ved hvor der står sådan en knallert til salg, må de meget gerne sige til
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Her skulle være gode muligheder for at finde modellerne.
Honda forum
Svar
#3
Jps Skrev:Her skulle være gode muligheder for at finde modellerne.
Honda forum

Jeg har en efterlysning derinde 8)
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#4
Lund Skrev:
Jps Skrev:Her skulle være gode muligheder for at finde modellerne.
Honda forum

Jeg har en efterlysning derinde 8)

Der er jo også DBA. Honda knallert
Svar
#5
Jps Skrev:Der er jo også DBA.

Der er kun en der er kød på, men prisen er lige stiv nok, han skriver den er komplet renoveret, men speedometer dutter ikke, blinklys mangles, og hvad mon der så ikke mere er skrællet af den, jeg bød ham 6500 afhentet inden for en time, men den gik sq ikke, han ville kun gå ned i 7000 og det vil jeg ikke give når den ikke er komplet.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Lund Skrev:
Jps Skrev:Der er jo også DBA.

Der er kun en der er kød på, men prisen er lige stiv nok, han skriver den er komplet renoveret, men speedometer dutter ikke, blinklys mangles, og hvad mon der så ikke mere er skrællet af den, jeg bød ham 6500 afhentet inden for en time, men den gik sq ikke, han ville kun gå ned i 7000 og det vil jeg ikke give når den ikke er komplet.

Nej til den pris skal den være komplet, for det er jo dobbelt op, hvad den kostede fra ny a' Smil.
Svar
#7
Jps Skrev:Nej til den pris skal den være komplet, for det er jo dobbelt op, hvad den kostede fra ny a' Smil.

Jeg købte en af ny i 75, jeg mener den kostede godt 3000 dengang.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#8
Lund Skrev:
Jps Skrev:Nej til den pris skal den være komplet, for det er jo dobbelt op, hvad den kostede fra ny a' Smil.

Jeg købte en af ny i 75, jeg mener den kostede godt 3000 dengang.

Det skal nok passe. Jeg gav 3.500 kr for en i midtfirserne Smil.
Svar


Forum spring: