16-07-2010, 17:07
Hej!
Jeg har en hot 50 som har gået fint ind til nu. Jeg havde udstødningen pillet af for at få den malet, men så blev pakningen væk. Jeg brugte så noget flydende pakning som erstatning, men efter den spruttede når man gav den meget gas, tænkte jeg mig lige om en gang. Det kan ikke tåle så høj varme :/
På vej hjem fra en ven (med flydende pakning som udstødningspakning) gik den ud. Jeg måtte så trække det sidste stykke hjem.
Her hjemme kiggede jeg så lidt på det. Tændrøret gnister slet ikke. Jeg havde det ude for at se på det, og det var meget sodet til, men der har ikke været problemer med det før. Det er et BP8HS tændrør. Der sidder helt ny Cdi box på, så det kan ikke være den. Der er stel forbindelse på den også.
Den har fået monteret:
Malossi 47 mm sports cylinder
En Dellorto 17,5 mm karburator med el choker
En racer krumtap
5 g. ruller
Gianelli go udstødning
Jeg håber virkelig på hjælp!
På forhånd tak!
//Martin.
Jeg har en hot 50 som har gået fint ind til nu. Jeg havde udstødningen pillet af for at få den malet, men så blev pakningen væk. Jeg brugte så noget flydende pakning som erstatning, men efter den spruttede når man gav den meget gas, tænkte jeg mig lige om en gang. Det kan ikke tåle så høj varme :/
På vej hjem fra en ven (med flydende pakning som udstødningspakning) gik den ud. Jeg måtte så trække det sidste stykke hjem.
Her hjemme kiggede jeg så lidt på det. Tændrøret gnister slet ikke. Jeg havde det ude for at se på det, og det var meget sodet til, men der har ikke været problemer med det før. Det er et BP8HS tændrør. Der sidder helt ny Cdi box på, så det kan ikke være den. Der er stel forbindelse på den også.
Den har fået monteret:
Malossi 47 mm sports cylinder
En Dellorto 17,5 mm karburator med el choker
En racer krumtap
5 g. ruller
Gianelli go udstødning
Jeg håber virkelig på hjælp!
På forhånd tak!
//Martin.