Søg Garagen Hej Gæst! Register

"Ny" scooter købt
#1
Jeg har i lang tid, kigget efter en aflastningsscooter for Big2, og kiggede ellers kun efter en ekstra Big, men så fik jeg et link af en god kammerat, til denne scooter:
Gilera Runner SP.

Og den står nu her på pletten.Smil. Det er en årgang 2008, kørt 11.000 km og prisen var 5.500 kr.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Det var satme da et røverkøb, hvor varm er den så ? Grin

Ej jeg tager pis på dig, tillykke med købet, den er jeg nødt til at komme og se på et tidspunkt Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
DarkSide Skrev:Det var satme da et røverkøb, hvor varm er den så ? Grin

Ej jeg tager pis på dig, tillykke med købet, den er jeg nødt til at komme og se på et tidspunkt Smil

Varm er den ikke Smil . Jeg har den originale attest på scooteren, så skal inden længe ha' den forsikret, og så en plade på.

Nu har du så set den fra den pæne side, den anden er knap så køn.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Jps Skrev:Varm er den ikke Smil . Jeg har den originale attest på scooteren, så skal indern længe ha' den forsikret, og så en plade på.

Nu har du så set den fra den pæne side, den anden er knap så køn.

Det er stadigt et røverkøb, hvor mange kilometer har den på klokken, og hvordan har den kørt ?

Afdroslet, eller lovlig ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Ikke så køn på denne side.

Der skal nyt bundskjold og frontskjold, plus en udstødning på, på et tidspunkt.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
DarkSide Skrev:Det er stadigt et røverkøb, hvor mange kilometer har den på klokken, og hvordan har den kørt ?

Afdroslet, eller lovlig ?

Ahæææmmmmm. Afdroslet Smil . 11.000 km har den kørt, og motoren lyder sund.
Ivecar plus 2023.
Svar
#7
Den er jo ikke engang kørt til så Smil

Tillykke med din nye slave, det er en lækker maskine Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#8
DarkSide Skrev:Den er jo ikke engang kørt til så Smil

Tillykke med din nye slave, det er en lækker maskine Smil

Jeg takker Dark. Men den kræver tilvæning vedr. placering af fødderne (i fohold til Big'en) og den store omdrejningstæller er sgu lidt irreterende at se på Smil. Og nu skal jeg jo til at løfte benet for at komme op på den Blink med øjet.
Ivecar plus 2023.
Svar
#9
Jps Skrev:Jeg takker Dark. Men den kræver tilvæning vedr. placering af fødderne (i fohold til Big'en) og den store omdrejningstæller er sgu lidt irreterende at se på Smil. Og nu skal jeg jo til at løfte benet for at komme op på den Blink med øjet.


Tillykke med Runneren Smil Troede eller kun du var PGO mand Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Søren26 Skrev:Tillykke med Runneren Smil Troede eller kun du var PGO mand Smil

Tak Smil. Er jeg jo sådan set også, men nu kom den her Runner "ivejen", med en pris jeg ikke kunne afslå Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#11
Tillykke !
Scooterture:
Skagen video.
 Mariager Havn video.
Sym Fiddle II 125/160cc årg. 2010
Opel Meriva årg. 2005
Svar
#12
Flemmingo Skrev:Tillykke !

Tark Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: