Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vespa Ciao Kile/not problem
#1
Heey, jeg har købt min ciao fra en ældre herre,
ser var en del ting der manglede og hver gang jeg fik samlet den så sprang/knækkede Kilen den der sidder inde ved svinghjulet, er snart ved at være træt af at pile motoren af og på

Har du erfarre dette eller kender løsning på mit problem Grin skriv

Mvh. Karsten
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
karden Skrev:Heey, jeg har købt min ciao fra en ældre herre,
der var en del ting der manglede og hver gang jeg fik samlet den så sprang/knækkede Kilen den der sidder inde ved svinghjulet, er snart ved at være træt af at pile motoren af og på

har du erfarre dette eller kender løsning på mit problem Grin skriv

Mvh. Karsten

Har du vendt den rigtigt ("buen" ned i rillen)??
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Jaa, det har jeg, Hmm , trode før det var kobling der gjord det, men der er lige kommet helt nyt på, og jeg må ikke stramme den for hårdt ellers drejer kobling ikke ordenlig med rundt, hmm
kan det være en skive der mangler eller?
Svar
#4
fik du ikke et lille afstands stykke med til din kobling :o
Svar
#5
Nope ?
Afstand stykke ? fortæl Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
altså. lige inde du sætter din kobling på skal der en lille skive på der er på tykkelse med en mønt det gør at det holder det lille stykke fra. og det er tydeligvis derfor den skraber imod når du spænder den hårdt. Jeg snakker af erfaring fra Yamaha Neos, så det kan være det ikke er helt ens
Svar
#7
er det den her http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=v...ductId=645
Svar
#8
http://www.scooter-shoppen.dk/default.as...&item=7918
se den lille skive til højre det er den jeg snakker om Grin
Svar
#9
karden Skrev:Heey, jeg har købt min ciao fra en ældre herre,
der var en del ting der manglede og hver gang jeg fik samlet den så sprang/knækkede Kilen den der sidder inde ved svinghjulet, er snart ved at være træt af at pile motoren af og på

har du erfarre dette eller kender løsning på mit problem Grin skriv

Mvh. Karsten
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
jeppe Yamaha Neos Skrev:altså. lige inde du sætter din kobling på skal der en lille skive på der er på tykkelse med en mønt det gør at det holder det lille stykke fra. og det er tydeligvis derfor den skraber imod når du spænder den hårdt. Jeg snakker af erfaring fra Yamaha Neos, så det kan være det ikke er helt ens
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#11
jo det r vist den du viste mig før. er ikke lige genial til tysk men fik det til koblingsring så jo prøv den
Svar
#12
jeppe Yamaha Neos Skrev:jo det r vist den du viste mig før. er ikke lige genial til tysk men fik det til koblingsring så jo prøv den
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar


Forum spring: