Søg Garagen Hej Gæst! Register

speedfight 2 ruller og dyse?
#1
Hej folkens. Ville håbe på en af jer kunne hjælpe mig med hvilke ruller og dyser der skal i for at spare mig lidt tid og arbejde Smil

kan lige fortælle om min speedfight!

sito udstødning uden begrænsning. 70 ccm stage 6 cylinder. standard kabu, regner med at sætte en 76-86 dyse i, men derimod er jeg helt blank på hvilke ruller jeg skal have på? men regner stærkt med at den kommer op over 80 alt efter rulle og dyse.
der er også en racing krumtap i Blink med øjet
men kan en evt hjælpe mig med dyse og ruller Smil!
Jack Petersen

du skal ikke kaste med dej
når du selv er en bolle...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
guzzlen Skrev:Hej folkens. Ville håbe på en af jer kunne hjælpe mig med hvilke ruller og dyser der skal i for at spare mig lidt tid og arbejde Smil

kan lige fortælle om min speedfight!

sito udstødning uden begrænsning. 70 ccm stage 6 cylinder. standard kabu, regner med at sætte en 76-86 dyse i, men derimod er jeg helt blank på hvilke ruller jeg skal have på? men regner stærkt med at den kommer op over 80 alt efter rulle og dyse.
der er også en racing krumtap i Blink med øjet
men kan en evt hjælpe mig med dyse og ruller Smil!
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Hejsa...

Jeg vil nok kunne hjælpe bedre om ca. en lille uge, for jeg skal selv have 70ccm på min Speedfighter1.


Jeg vil anbefale dig en ting, det er at du for en 17,5 eller 19mm karb på den. En standart 12mm karb, har nemlig meget svært/næsten umuligt at kunne "føde" et 70ccm ordenligt.

Hvis den køre med samme GURTNER som der er på etteren, har du kun 2 muligheder for at indstille nålen og INGEN mulighed for at justere luftskruen ( blindet af ) Fortvivlethock: . Ydermere kan man ik komme en hvilken som helst karb. på med flance, da Peugoet har været så "søde" at ændre afstanden hullerne til besspændingen og sænke den lidt under vandrat.

DVS. skal der feks. en Dellorto med flance på er der 6mm forskel i hul afstanden og der skal også ændres i højden så karb. kan komme længere ned.
Jeg selv bøvlet og prøvet at lave en adapter, men har opgivet det og har i stedet købt nedenstående studs.

Jeg sætter selv følgende på min egen, men det er mere for at have en bedre mulighed til valg af karb.
http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=68666
Jeg har så købt denne, da jeg har en 17,5mm liggende med flance.
http://www.speedline.dk/da/scooter/studs...o-sl-p-12/

Med den studs kan du bruge stort set alle den med rundt hul.

Jeg vil for mit eget vedkomne tage udgangspunkt, fra da jeg have samme opsætning på min Neo´s.

Der havde jeg en 84 dyse ( std luftfilter ) i og jeg starte med den rullevægt der sidder i den nu, men om det er det ved jeg ik.

Håber at det kan hjælpe dig lidt på vejen.

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar


Forum spring: