Søg Garagen Hej Gæst! Register

Helt galt med scooteren?
#1
I sidste weekend begyndte den at larme og køre dårligt, som om larmen kom fra variatoren så i dag satte jeg nogle tungere ruller i, fordi forinden havde jeg sat mindre i.
Men noget var stadig helt galt, tænkte det var noget leje fordi det knirkede også, så prøvede jeg en tur men den mistede flere og flere kræfter med tiden jeg kørte Ked af det.?

Indhold:[code]R-Setup Racing 70ccm - ø10mm
Nåleleje - Stage6 HighQuality ø10mm
Karburator - DellOrto 21mm
Giannelli Go
Std. Krumtap[/code]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
IICIi Skrev:I sidste weekend begyndte den at larme og køre dårligt, som om larmen kom fra variatoren så i dag satte jeg nogle tungere ruller i, fordi forinden havde jeg sat mindre i.
Men noget var stadig helt galt, tænkte det var noget leje fordi det knirkede også, så prøvede jeg en tur men den mistede flere og flere kræfter med tiden jeg kørte Ked af det.?

Indhold:[code]
R-Setup Racing 70ccm - ø10mm
Nåleleje - Stage6 HighQuality ø10mm
Karburator - DellOrto 21mm
Giannelli Go
Std. Krumtap[/code]

Bare mig, eller er det en smule galt at køre med sådan en cylinder, på std tap ?
Skift din tap og dine lejer Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#3
Jacob k Skrev:Bare mig, eller er det en smule galt at køre med sådan en cylinder, på std tap ?
Skift din tap og dine lejer Blink med øjet

Ved det :roll: er det bare det der skal til og kan jeg være sikker på der ikke er splittet noget ad i den?
Kan du foreslå krumtappen og lejet jeg skal bruge
Svar
#4
IICIi Skrev:Ved det :roll: er det bare det der skal til og kan jeg være sikker på der ikke er splittet noget ad i den?
Kan du foreslå krumtappen og lejet jeg skal bruge

Har absolut ingen ide Griner , men jeg kan da forestille mig at det er det der er galt Smil
At anbefale tun vil jeg lade en anden om Smil
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#5
Jacob k Skrev:Har absolut ingen ide Griner , men jeg kan da forestille mig at det er det der er galt Smil
At anbefale tun vil jeg lade en anden om Smil


tun kan jeg heller ik anbefale, men syns os min kører fint med standard og motoren ha storset ik fået skiftet noget
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det er jo også helt galt at køre med HPR cylinder når resten er som det er.
Det cylinder skal op på de 9.000 omdr/m før der begynder at ske noget og det er tæt på det som en gianelli go klare.
Hvorfor har du valgt den cylinder?
Svar
#7
Pgo-Fan Skrev:Det er jo også helt galt at køre med HPR cylinder når resten er som det er.
Det cylinder skal op på de 9.000 omdr/m før der begynder at ske noget og det er tæt på det som en gianelli go klare.
Hvorfor har du valgt den cylinder?

Jeg vidste bare ikke bedre, valgte den fordi den skal yde meget og det gjord den også i lang tid til nu, klart den selvfølgelig beklager sig når tappen langt fra kan holde til det :wink:

Hvad mener du med ''når resten er som det er''

Er det den her jeg skal bruge: http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=20...9&mId=1959
mangler der så noget, eller er der noget bedre?

Er der slet ikke nogen der kan foreslå det jeg skal bruge
Svar
#8
Hvad er det for en scooter ? Smil

http://speedline.dk/da/scooter/krumtap-d...cgn441280/ - Krumtap

http://speedline.dk/da/scooter/krumtapsl...4-kk01002/ - lejer

Derudover vil du også kunne hente en del ved at skifte udstødning Blink med øjet
Vh Jacob.

Keeway f-act er navnet på "mopeden" jeg triller rundt på.
Den blå knallert er skiftet med en blå bil, men knallerten står stadig og hygger sig i garagen :)
106 Rallye.
Svar
#9
Jacob k Skrev:Hvad er det for en scooter ? Smil

Hot 50 10" hjul Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: