Søg Garagen Hej Gæst! Register

Faldet af nettet
#1
Hvis nogen skulle undre sig over at jeg ikke har været på et stykke tid, kommer i til at vente længe endnu Smil . Jeg skriver dette på en bibliotekscomputer, da nogle idioter til kloakarbejdere har gravet et kabel over, så jeg har mistet både fjernsyn, net, og telefonforbindelse (har Tdc's Hometrio pakke). Oven i det strejker Tdc's teknikere, så jeg ved ikke hvornår jeg får forbindelse igen.

Så det skideskægt at sidde og glo lige ud i luften, men man kan jo så lave så meget andet Grin.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg havde skaffet et 3G modem meget hurtigt hvis jeg var endt uden net Smil

TDC skal bare tage sig sammen, ud med pisken !
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
DarkSide Skrev:Jeg havde skaffet et 3G modem meget hurtigt hvis jeg var endt uden net Smil

TDC skal bare tage sig sammen, ud med pisken !

Har lånt noget mobil bredbånd med hjem, så må jeg se om skidtet virker Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Godt, bare der er dækning, så skal det nok virke Smil
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Det lyder da svært irriterende, det der. Ond

Jeg har mobilt bredbånd som "backup" på mobilen (som jeg så kan koble til computeren - og har 20 Gb data om måneden, så jeg ikke får mega ekstraregning) og har da brugt det et par gange når nogen har gravet kabler over eller lignende. Bliver helt desperat når der ikke er netforbindelse. Fortvivlethock:

Vi håber det mobile bredbånd fungerer fint hos dig. Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Kan også anbefale det mobile bredbånd. Til almindelig surf og e-mail er det helt fint CBB kører i øjeblikket et tilbud på deres langsomste forbindelse. Jeg ville dog nok vælge at betale 150,- pr. måned og snuppe den med 10 Gbytes cap i stedet. En enkelt G er lige lidt nok....

8)
Svar
#7
Jamen så vil jeg da kraftig anbefale Oister. Det virker vild godt. Har endnu ikke prøvet et sted hvor det ikke dækker. Har det som backup, som tank-op. Dvs. 0kr md., når man ikke bruger det. 2mbit, 10GB grænse . Grin

Eller 159kr. md. 2mbit, 10GB grænse.

Svar
#8
barden Skrev:Jamen så vil jeg da kraftig anbefale Oister. Det virker vild godt. Har endnu ikke prøvet et sted hvor det ikke dækker. Har det som backup, som tank-op. Dvs. 0kr md., når man ikke bruger det. 2mbit, 10GB grænse . Grin

Eller 159kr. md. 2mbit, 10GB grænse.
Så vidt jeg kan se, 'tanker' man dage, og ikke Gb.

Jeg har længe ledt efter en mobil bredbånds løsning, netop som backup, til længere ture osv. men jeg nægter at skulle betale abonnement for det. Oister er et skridt i den rigtige retning, men det dur bare ikke, når jeg står uden forbindelse, at jeg så skal på nettet for at købe tid... Når det bliver muligt at købe et modem og et antal Gb, er jeg fyr og flamme. Ikke før.
Svar
#9
Teddy Skrev:Så vidt jeg kan se, 'tanker' man dage, og ikke Gb.

Jeg har længe ledt efter en mobil bredbånds løsning, netop som backup, til længere ture osv. men jeg nægter at skulle betale abonnement for det. Oister er et skridt i den rigtige retning, men det dur bare ikke, når jeg står uden forbindelse, at jeg så skal på nettet for at købe tid... Når det bliver muligt at købe et modem og et antal Gb, er jeg fyr og flamme. Ikke før.



Jeg har Telia mobilt bredbånd, og er fint tilfreds med det
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Søren26 Skrev:Jeg har Telia mobilt bredbånd, og er fint tilfreds med det
Telia har, som de fleste andre udbydere, kun abonnements ordninger. Det er ikke noget for mig, mit forbrug vil være få dage om året.
Svar
#11
Teddy Skrev:Så vidt jeg kan se, 'tanker' man dage, og ikke Gb.

Jeg har længe ledt efter en mobil bredbånds løsning, netop som backup, til længere ture osv. men jeg nægter at skulle betale abonnement for det. Oister er et skridt i den rigtige retning, men det dur bare ikke, når jeg står uden forbindelse, at jeg så skal på nettet for at købe tid... Når det bliver muligt at købe et modem og et antal Gb, er jeg fyr og flamme. Ikke før.
På Oister står der: "Du har altid adgang til www.oister.dk/tankselv, også selvom du ikke er online. Derfor kan du altid aktivere produktet eller tanke op, også efter du er løbet tør."
http://www.oister.dk/selfcare/servlet/VoucherAbout
3 har et lignende produkt.

Det er vel egentlig ligemeget om det er dage eller Gb man tanker, bare man kan afpasse det efter hvor længe man skal bruge det? Når man f.eks. har 20 Gb på en måned hos 3, så behøver man jo ikke være så bange for at bruge for meget. Smil Vil man så kun bruge det en enkelt dag skal man så hos 3 punge ud med 29 kroner, men det synes jeg nu er fint nok og smart nok.

Eller misforstår jeg? Er det fordi du vil have muligheden for at betale endnu mindre end 29 kr for 1 dag alene?

Edit: De fleste steder i landet skal man forøvrigt ikke være ked af 3 eller oister (som kører på 3's net). Såsnart du kommer udenfor de større byer, så ER det generelt 3's net der er bedst. (Medmindre du bor lige ved siden af en mast fra et andet selskab selvfølgelig Griner )
Svar
#12
Meget apropos er vores net lige gået ned (Stofanet). Sker jævnligt. Det er helt sikkert godt for mit blodtryk at jeg har det mobile også. :roll:

Edit: .... og oppe igen. Aldrig til at vide om det er 10 minutter eller 1 døgn. :wink:
Svar


Forum spring: