13-08-2010, 23:36
Det var dog et noget lille batteri, som jo egentligt let burde kunne tages af, og tages med ind til opladning.
Teoretisk kan den ikke køre mere end ca. 39km per fulde opladning. (48V x 22AH = 1056 watttimer) som giver 1,32times kørsel med maksimum 30km/t på flad vej. (1056watttimer : 800W)
De skriver jo at den maximum kan køre 30km/t, så den vil jo nok være nede omkring de 25km/t, når batteriet ikke er helt opladet.
Hvis den har aftageligt batteri til opladning, så er den da en god cityscooter, men ellers var det da bedre at den havde haft dobbelt så stort et batteri minimum....
Lidt ærgeligt den ikke er lavet til at køre i regnvejr, men måske er det blot så HN ikke skal bøvle med kunder med våde ledningsnet..... Altså... man har lavet vandpumpemotorer i mange år, så det er altså ikke at opfinde den "dybe tallerken"...
Teoretisk kan den ikke køre mere end ca. 39km per fulde opladning. (48V x 22AH = 1056 watttimer) som giver 1,32times kørsel med maksimum 30km/t på flad vej. (1056watttimer : 800W)
De skriver jo at den maximum kan køre 30km/t, så den vil jo nok være nede omkring de 25km/t, når batteriet ikke er helt opladet.
Hvis den har aftageligt batteri til opladning, så er den da en god cityscooter, men ellers var det da bedre at den havde haft dobbelt så stort et batteri minimum....
Lidt ærgeligt den ikke er lavet til at køre i regnvejr, men måske er det blot så HN ikke skal bøvle med kunder med våde ledningsnet..... Altså... man har lavet vandpumpemotorer i mange år, så det er altså ikke at opfinde den "dybe tallerken"...