Søg Garagen Hej Gæst! Register

63ccm
#1
Hejsa

Hvad vil en 63ccm gi ca. på toppen? Og hvad kan forvente den kan gå literen?

Kan man hvis nu politiet vil holde razzia sætte en ring i som den kommer til at kører 45km/t ude at ødelægge motoren ved det?

Har tænkt meget på når jeg er 18 så købe en 45'er og så sætte et 63ccm på den for at nemmere kunne følge med inde i byerne, men kunne prøve på min 30'er, men tror ikke jeg får lov til af min far :?
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Nu er jeg totalt uvidende indenfor omregistrering, men idet jeg ved en hurtig google søgning kan se at thansen sælger Sprint som 45'er, mon så ikke det er værd at overveje at omregistrere din 30'er til 45'er, når du får kørepap?
Og så (hvis du alligevel blot vil have en "nogenlunde lovlig" 45'er for at kunne følge med i bytrafik) ombegrænse den til en 45'er.

Medmindre det er for dyrt om omstændigt, naturligvis. Ved som sagt ikke noget om det, har blot læst herinde, at for at det skal være nogenlunde medgørligt, så skal maskinen i forvejen også sælges i DK som 45'er...
Svar
#3
Mnc Skrev:Nu er jeg totalt uvidende indenfor omregistrering, men idet jeg ved en hurtig google søgning kan se at thansen sælger Sprint som 45'er, mon så ikke det er værd at overveje at omregistrere din 30'er til 45'er, når du får kørepap?
Og så (hvis du alligevel blot vil have en "nogenlunde lovlig" 45'er for at kunne følge med i bytrafik) ombegrænse den til en 45'er.

Medmindre det er for dyrt om omstændigt, naturligvis. Ved som sagt ikke noget om det, har blot læst herinde, at for at det skal være nogenlunde medgørligt, så skal maskinen i forvejen også sælges i DK som 45'er...

Du kan ikke lave en 30'er om til en 45'r.
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
Mnc Skrev:Nu er jeg totalt uvidende indenfor omregistrering, men idet jeg ved en hurtig google søgning kan se at thansen sælger Sprint som 45'er, mon så ikke det er værd at overveje at omregistrere din 30'er til 45'er, når du får kørepap?
Og så (hvis du alligevel blot vil have en "nogenlunde lovlig" 45'er for at kunne følge med i bytrafik) ombegrænse den til en 45'er.

Medmindre det er for dyrt om omstændigt, naturligvis. Ved som sagt ikke noget om det, har blot læst herinde, at for at det skal være nogenlunde medgørligt, så skal maskinen i forvejen også sælges i DK som 45'er...

Det kan ikke lad sig gøre at omregistrering en 30'er til en 45'er pga de danske regler Ond
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#5
Så er der et eller andet jeg har misforstået... For det synes jeg da at have læst flere gange, herinde, at man sku ku.

Ked af det

EDIT: Men har jeg ret i den antagelse, at 30'er / 45'er udgaver af den samme model (eks. Sprint), er nøjagtigt den samme maskine med forskellige begrænsninger?
Eller er det også noget hø..? Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: