Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera Runner begrænsning
#1
Hej Forum

Jeg skal hente min nye Gilera Runner SP 30 imorgen. Forhandleren fortalte at der sidder en begrænsning i kaburator, Ved nogen hvor denne begrænsning sidder?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hele karburatoren er en begræsning Blink med øjet

Der sidder en guldplade i indsugningen, du kan se den ligeså snart du tager luftfilteret af.

Husk at dyse op når den fjernes.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
2-stroke Skrev:Hej Forum

Jeg skal hente min nye Gilera Runner SP 30 imorgen. Forhandleren fortalte at der sidder en begrænsning i kaburator, Ved nogen hvor denne begrænsning sidder?

Kan være tragten/pladen som sidder i membranen. Så af med studsen til karburatoren, så ser du den med det samme Smil.

http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...&highlight=
Ivecar plus 2023.
Svar
#4
En guld plade med huller i som sidder i kaburatoren ,en plastik ting i membranen ,To ringe i Variatoren ,Udstødningen er en stor begrensning.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
#5
Jeg siger mange tak for svarene.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Okay, nu har folk ikke rigtig svaret på hvordan du finder de forskellige Grin så nu ville jeg lige skære det ud i pap,

1. skru det 5-6 skruer af luftfilterkassen, ikke selve luftfilterhuset!,
2. så tager du låget af, og fjerner filterindsatsen.
3. du kan kigge direkte op i indsugningen på karben der sidder den guldplade

Der er en 7-8 huller i pladen langs siden, du kan tage den ud med en spidstang, det giver lidt, men det er ikke det vildeste,

Og som de andre nævner er der også en i studsen Grin hvor du fjerner hjelmrummet eller du behøver ikke, der er bare ikke meget plads .. og så bare af med studsen, (dog skal det siges at en af skruerne er med en torx med en pind i midten Grin )
Svar
#7
2hvybg3yb Skrev:Okay, nu har folk ikke rigtig svaret på hvordan du finder de forskellige Grin så nu ville jeg lige skære det ud i pap,

1. skru det 5-6 skruer af luftfilterkassen, ikke selve luftfilterhuset!,
2. så tager du låget af, og fjerner filterindsatsen.
3. du kan kigge direkte op i indsugningen på karben der sidder den guldplade

Der er en 7-8 huller i pladen langs siden, du kan tage den ud med en spidstang, det giver lidt, men det er ikke det vildeste,

Og som de andre nævner er der også en i studsen Grin hvor du fjerner hjelmrummet eller du behøver ikke, der er bare ikke meget plads .. og så bare af med studsen, (dog skal det siges at en af skruerne er med en torx med en pind i midten Grin )


Mange tak for det præcise svar, Men jeg syntes den kører godt nok til mig, med bare ringene ude. Smil

God weekend
Svar


Forum spring: