Søg Garagen Hej Gæst! Register

pgo hot 50 startproblem?
#1
Har lige købt en hot 50, lader jeg den stå i en 40-60 min. starter den på første hug derefter hvis den er tændt i 10 min så starter den slet ikke på nogen hug. Udover hvis man hiver lidt ned i gas håndtaget så starter den på første hug. Elstart lader heller ikke til at virke optimalt efter 10 min kørsel, altså den starter på første forsøg men tøver lidt. Er det normalt? hvis ikke hvor meget tror i jeg skal af med hos en mekaniker?.

Tak på forhånd.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hmm.. for mig lyder til som et nyt batteri og lidt fin indstilling Grin
Hvis ikke det kan fixes med gaffa ... har man ikke brugt nok.
Svar
#3
hvor og hvordan indstiller jeg den?
Svar
#4
jammin Skrev:hvor og hvordan indstiller jeg den?
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).

Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926

Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
Hmm kan vi få lidt mere info om den??.

Hvad er din opsætning og evt. hvor langt har den kørt.

Ud fra din beskrivelse af hvordan den opføre sig, så ville jeg gøre følgende 2 ting og se om det hjælper.
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=7179

Jeg bruger og har selv lært at indstille efter denne guide.
http://www.stalkerzone.dk/forum/about10601.html

Håber at dette kan løse dit problem og du kommer ud at trille igen :wink: .

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
jammin Skrev:Har lige købt en hot 50, lader jeg den stå i en 40-60 min. starter den på første hug derefter hvis den er tændt i 10 min så starter den slet ikke på nogen hug. Udover hvis man hiver lidt ned i gas håndtaget så starter den på første hug. Elstart lader heller ikke til at virke optimalt efter 10 min kørsel, altså den starter på første forsøg men tøver lidt. Er det normalt? hvis ikke hvor meget tror i jeg skal af med hos en mekaniker?.

Tak på forhånd.

Du SKAL give den gas når du starter, det er en nødvendighed
Svar
#7
mortenlala Skrev:Du SKAL give den gas når du starter, det er en nødvendighed

Nej det er ikke !

Skal man give gas så er noget ikke justeret ordenligt, eller kompression er ikke helt i top.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar


Forum spring: