Søg Garagen Hej Gæst! Register

"tun" til Pgo Pmx
#1
Hej alle knallert elskere.


Jeg har nu haft min Pmx i et stykke tid, og jeg syntes den er blevet lidt kedelig at kører frem og tilbage på, så nu vil jeg have den til at kører lidt mere frisk :wink: . Skiven og tragten i membranen er pillet, og det er det eneste jeg har gjort ved den siden jeg fik den.

Jeg vil ikke sige jeg er helt tabt bag vognen når det kommer til knallerter, men jeg er også langt fra en ekspert :wink: , så nu er det jeg godt kunne bruge lidt hjælp fra alle eksperterne her inde Grin.

Jeg har tænkte på noget i retningen af en Gianelli go og Malossi multivar, det er så her i kommer ind i billedet. Skal jeg dyse op, skifte til nogle lettere ruller? (der følger 7g med til Malossien og 7.5g er vist standart rat mig hvis jeg er forkert Smil )

Bonus spørgsmål : Jeg har lagt mærke til at der sidder et katalysator rør på min standart udstødning og det sidder jo ikke på en go :wink: , hvordan laver jeg det bedst?

Det ville være super dejligt med nogle gode svar fra alle de gode folk der ude Smil

Tak på forhånd

//Onlyedition
Hvis ikke det kan fixes med gaffa ... har man ikke brugt nok.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
onlyedition Skrev:Hej alle knallert elskere.


Jeg har nu haft min Pmx i et stykke tid, og jeg syntes den er blevet lidt kedelig at kører frem og tilbage på, så nu vil jeg have den til at kører lidt mere frisk :wink: . Skiven og tragten i membranen er pillet, og det er det eneste jeg har gjort ved den siden jeg fik den.

Jeg vil ikke sige jeg er helt tabt bag vognen når det kommer til knallerter, men jeg er også langt fra en ekspert :wink: , så nu er det jeg godt kunne bruge lidt hjælp fra alle eksperterne her inde Grin.

Jeg har tænkte på noget i retningen af en Gianelli go og Malossi multivar, det er så her i kommer ind i billedet. Skal jeg dyse op, skifte til nogle lettere ruller? (der følger 7g med til Malossien og 7.5g er vist standart rat mig hvis jeg er forkert Smil )

Bonus spørgsmål : Jeg har lagt mærke til at der sidder et katalysator rør på min standart udstødning og det sidder jo ikke på en go :wink: , hvordan laver jeg det bedst?

Det ville være super dejligt med nogle gode svar fra alle de gode folk der ude Smil

Tak på forhånd

//Onlyedition

Hvis det var mig ville jeg købe variatoren og udstødningen som du selv nævner. Så kan den opnå 80 km/t EFTER SPEEDO!

Der skal ikke laves noget blindrør eller noget ved udstødning, bare på med det, men mal det med udstødnings maling så det ikke ruster så let - længere holdbarhed Blink med øjet
Ruller og dyser er der ikke noget fast svar på så du må prøve dig frem. Vil dog godt skyde på du skal fra 72 til 76 dyse med std kaburatoren.
Svar
#3
jeg ville nu overveje at købe et top performance 47 mm cylinder kit og så den gianneli go , så kommer du nok op på en 90 stykker på speedo Blink med øjet
Vil Du Frem I Flokken, Ska Der Stå PGO På Blokken. :)
Svar
#4
Det var nu ikke et blindrør jeg snakkede om :wink:, men et katalysatorrør, det sidder lige bag ved blindrøret Smil. Ja, det er formuleret på en meget dårlig måde :S, mener selvfølgelig hvordan man bedst blinder det af så der ikke kommer alt mulig skidt ind.

Og efter hvad jeg kan se, går der en slags "slange" fra std. Udstødning og et eller andet sted ind bag ved.. så ved ikke helt hvad der er bedst at gør.. bare sætte noget fint net hen over eller noget?

Og til TrixL, tror jeg nøjes med en anden udstødning og vario :wink:, gider ikke til at rode med ny cylinder eller andet, med mindre det er nødvendigt, da jeg har dårlig erfaring med det Ked af det.

Men jeg ville da elske at høre flere forslag, inden jeg fortager mig noget, skal helst gerne kører næste dag, da det ikke lige er så nemt for mig at komme med andre transport midler Ked af det
Hvis ikke det kan fixes med gaffa ... har man ikke brugt nok.
Svar
#5
TrixL Skrev:jeg ville nu overveje at købe et top performance 47 mm cylinder kit og så den gianneli go , så kommer du nok op på en 90 stykker på speedo Blink med øjet
Du bedes venligst trykke på saksesymbolet [Image: icon_edit.gif] , i øverste højre hjørne i dit indlæg, og rette indlægget, så det kommer i overensstemmelse med gældende regler, for indlæg i dette forum. Vi går bla. meget op i, at man især husker, at der skal benyttes stort begyndelsesbogstav ved sætningsbegyndelser. Det gælder altså også, efter følgende tegn: punktum (.), udråbstegn (!) og spørgsmålstegn (?).
Du kan læse mere om, hvorfor vi går meget op i, at man skriver pænt, her: http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...9926#69926
Skulle dette give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til, at sende en PB.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Er der slet ingen andre, der måske kan hjælpe mig lidt her Grin?
Hvis ikke det kan fixes med gaffa ... har man ikke brugt nok.
Svar


Forum spring: