Søg Garagen Hej Gæst! Register

EFTERLYSNING (AMAGER) *Update*
#1
Ja så skete det igen.

Min Kinroad Chopper (Sort) er blevet stjålet på kastrupvej på amager. i porten ved siden af Fadølskiosken.

Det er sket fredag nat, jeg kiggede nemlig ud til den fredag aften inden jeg gik til køjs. Grunden til at jeg gjorde dette var at jeg havede observeret 4 unge´s mistænklige færden omkring vores port.

Men i morges da min kæreste tog til træning var den væk.

Beskrivelsen er.

Sort Chopper knallert, eftermonteret styr, speedometer sidder en smule til venstre på styret. Dobbelt udstødning, der er en smule speciel da den er blevet formet lidt med gas/ilt.
Baglygten sidder lidt skævt da monterings beslagene er i stykker.
Blinklysene er skiftet til nogle små nogle af krom.
Nummerpladen (Som sikkert er pillet af) sidder på venstre side af bagsvingeren.

Der vil være dusør til den der kan lede til knallerten.

ALLE former for info er velkommene.

PS.
Stel.nr er LBXPCB2B98X080020
Nr.plade er VX5674

Jeg håber der er nogen der har set eller hørt noget.

Mvh Jonas Hansen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Et billede vil være rigtigt godt :wink:
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#3
[Image: 3443.jpg]

Ja, det er det eneste jeg har af den...Undskyld at jeg står i vejen. Smil
Svar
#4
Ja, efter et par dages gåen har jeg endelig fundet min knallert.

Dog har den fået en voldsom tur.
Tankdækslet (Mystisk nok) var brudt op, tændingslåsen var også smadret, plus at de havede prøvet at kortslutte den på samme måde som en bil...Tosser. Jeg bemærkede så at motorstop-knappen på styret stod på "sluk"
Plus en del andre skader.

Mit spørgsmål er så, er der nogle der kender en god mekaniker på amager som er villig til at kigge på den og få en taksator ud?

Mvh Jonas
Svar
#5
Polywog Skrev:Ja, efter et par dages gåen har jeg endelig fundet min knallert.

Dog har den fået en voldsom tur.
Tankdækslet (Mystisk nok) var brudt op, tændingslåsen var også smadret, plus at de havede prøvet at kortslutte den på samme måde som en bil...Tosser. Jeg bemærkede så at motorstop-knappen på styret stod på "sluk"
Plus en del andre skader.

Mit spørgsmål er så, er der nogle der kender en god mekaniker på amager som er villig til at kigge på den og få en taksator ud?

Mvh Jonas

Tillykke med at du fandt den igen. Men de vandaler skulle ha' nogle klaps i nakken, sgu de og selvfølgelig betale for skaderne. Men de bliver jo nok ikke fanget?
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jps Skrev:Tillykke med at du fandt den igen. Men de vandaler skulle ha' nogle klaps i nakken, sgu de og selvfølgelig betale for skaderne. Men de bliver jo nok ikke fanget?

Jo tak. Smil

Ja, de skulle på fantasifuld vis, opleve smerter de ikke kender til.

Det værste er sku at jeg har en mistanke om hvem det kan være jo. Men at jeg ikke aner hvor de bor.
Men så ved jeg bare at til næste gang jeg ser det slæng i nærheden, så går jeg i Ninja-mode og følger efter dem. 8)

Og får at gøre det hele værre, så er det ikke andet end 14 dagen siden at der var indbrud i en opgang ved siden af porten hvor der var begået hærværk og tyveri. (Dog er det ikke sikkert at det er de samme drenge) Men tanken er da påfaldende. Ond
Iøvrigt er hele område omkring Kastrupvej, elbagade og de andre sideveje åbenbart plaget af den slags i øjeblikket. Jeg har ihvertfald set flere opslag omkring dette flere steder.

Kæresten har derefter pålagt mig at købe den dyreste kædelås jeg kan finde i Thansen, og så skal den parkeres et andet sted i gården. 8)

PS. Jeg kan iøvrigt anbefale tryg som forsikringsselvskab, de damer man snakker med er yderst søde og rare. Hun ville sågar også betale for nummerpladen, som også er forsvundet. Smil
Svar
#7
Polywog Skrev:Jo tak. Smil

Ja, de skulle på fantasifuld vis, opleve smerter de ikke kender til.

Det værste er sku at jeg har en mistanke om hvem det kan være jo. Men at jeg ikke aner hvor de bor.
Men så ved jeg bare at til næste gang jeg ser det slæng i nærheden, så går jeg i Ninja-mode og følger efter dem. 8)

Og får at gøre det hele værre, så er det ikke andet end 14 dagen siden at der var indbrud i en opgang ved siden af porten hvor der var begået hærværk og tyveri. (Dog er det ikke sikkert at det er de samme drenge) Men tanken er da påfaldende. Ond
Iøvrigt er hele område omkring Kastrupvej, elbagade og de andre sideveje åbenbart plaget af den slags i øjeblikket. Jeg har ihvertfald set flere opslag omkring dette flere steder.

Kæresten har derefter pålagt mig at købe den dyreste kædelås jeg kan finde i Thansen, og så skal den parkeres et andet sted i gården. 8)

PS. Jeg kan iøvrigt anbefale tryg som forsikringsselvskab, de damer man snakker med er yderst søde og rare. Hun ville sågar også betale for nummerpladen, som også er forsvundet. Smil

Kender lidt til området, da jeg har boet på Amager i 17 år (frem til 1998)
Ivecar plus 2023.
Svar
#8
Tillykke med det.
Hvor fandt du den henne af?
En alarm er måske også en god ide hvis du kan holde som du kan høre den, men ja en stor og kraftig kædelås er altid en god ide og have og så SKAL man også bruge den hver gang!.
Kawasaki KLE 650 Versys 2010
Svar
#9
Hejsa...

God du har fået den tilbage, selvom den er lettere demoleret Fortvivlethock: .

Jeg ved ik om evt. sådan en fætter kan hjælpe lidt, men ALDI har en skivelås med alarm.

http://www.aldi.dk/OFFER_DK_SA/OFFER_22/OFF16.SHTML

Mvh
Tempo
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Nu plejer jeg ikke at være den, der råber højt hurra for Scootercity i Hillerødgade. Men når det kommer til forsikringsskader, har jeg absolut ikke noget at udsætte på dem. Jeg har haft dem til at håndtere en enkelt skade, og det var til UG med kryds og slange Grin
Svar
#11
Så har jeg snakket med Scoot.dk....De kan desværre intet gøre overhovedet.
De er nemlig ikke i stand til at skaffe reservedele hjem.
(Iøvrigt en utrolig hurtig og rar response jeg fik der fra. meget flink mand der ringede)

Jeg blev så opfordret til at køre ned til ham islændingen på Røde mellemvej.
Dog skal det lige understreges at manden fra Scoot.dk ikke havede snakket med Røde mellemvej i en del år, så jeg opdaterede ham og fortalte ham at manden var gået konkurs.

Så problemet er nu at jeg ikke lige kan finde så mange andre jeg kan kontakte, så hvad siger tryg til sådan et problem? De kan jo ikke nægte udbetaling af forsikringspengene, kan de vel? OG slet ikke når jeg har betalt knallertens værdig 1½ gange i forsikringspenge.


I bagklogskabens lys, så ville det sku nok have været bedre at lave en privat opsparing med en speciel knallert som denne. Det ser ud til at det kan blive en lang kamp den her nemlig. Ked af det

PS - I må meget gerne stadig komme med input omkring knallert mekanikerer der kan kigge på min sag.
Svar
#12
Polywog:

Hvor har du købt knallerten henne??
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: