Søg Garagen Hej Gæst! Register

HJÆLP!!!!! Aprillia Sr50 2003
#1
Jeg har en Aprillia Sr50 2003, som ikk rigtig vil starte og kan ikk finde ud af hvad det er.
Den har fået nyt tændrør og der er masser af knist, den skal bare liiiiige ha det sidste, så er den der. (Har også købt nyt batteri). Benzin pumpen laver en eller anden mærkelig lyd som jeg ikk har hørt på en knallert før, så ved ikk om det er det der er galt.
Hvis der er nogen som har nogle forslag til hvad det kunne være, så ville det være til STOR hjælp! (:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ditech Ked af det

Har den kunne starte, eller har du købt den som ikke fungerende ?

Når vi snakker sådan en maskine, så kan det være 100 forskellige ting, du kan starte med at tjekke kompression, utætheder, fejlkoder, og derfra o-ringe på injectors, slanger til kompressor, benzinpumpe, returløb, injectors, membran.

Det er sådan en hyggelig maskine, jeg har bøvlet med min egen den sidste måned, og den kører stadigt ikke helt som den skal.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#3
Ja Ditech. Glemte det d;

Tidligere eger har kørt på den. Jeg købte den ikke fungerende.
Og tak. Må jo bare gå igang fra starten også bare gå den helt igennem, så har jeg jo noget jeg kan rode ved (:
Svar
#4
Ja, jeg håber du har massere af test udstyr, ellers er det umuligt, du skal have så du kan måle tryk fra kompressor, benzinpumpe, teste injectors osv, det er hyggeligt på sådan en.

Og du må for alt i verden IKKE bruge trykluft til at rense injectors med, de går i stykker af det.

Hvis den lyder som den er lige ved at starte, så vil jeg kigge efter enten kompressor tryk, eller benzintryk.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#5
Når jeg prøver på elstarten, så mangler den bare lige det sidste for at starte. Det er ligesom om der ikk kommer benzin til den?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det kan enten være kompressor, eller injectors.

Du skal have fat i noget måleudstyr, og få tjekket kompression også.

Ditech's er slet ikke som en normal scooter.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#7
Okay mange tak for det!
Så kan jeg måske få den lavet i weekenden d;
Svar


Forum spring: