Søg Garagen Hej Gæst! Register

Den Ultimative kværn
#1
Tjek lige denne basse - det må bestemt være den ultimative kværn.

1 stk. BigBlock V8 på 8,2 liter (8225 kubik) Fortvivlethock:
502 Heste
595 Kg
0-195 i første gear :woot:
195-255 i andet gear
Hydraulisk momentomformer (= ingen kobling - og godt det samme, jeg tror motoren ville riste en traditionel kobling på få sekunder).

Daaamn, så er selv de hårdeste bakker intet problem... Frækhyy:

[Image: album_pic.php?pic_id=606]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg så hele 2 styk's sidste år ved et marked, her på Lolland. Hold fest en lyd, de gav fra sig Smil. Den dyreste version koster godt 900.000 kr og den "billigste" 700.000kr på danske plader.
Svar
#3
Den jeg har vist er den helt store.... og ja, ca 900.000 kr.

Den "billige" Hedder Boss Hoss ZZ4 V8 og er "kun" på 5679 kubik (knap 5,7 liter) og 355 heste og går "kun" 210 på toppen. Det er den man kalder "small block V8". 700 kilokroner.

Link: http://www.pismis.dk/mcrevy/index.php?pa...pg&scale=3

Når man alligevel har det store greb i bankrådgiveren, så er det vist ligefedt om man bruger 7 eller 900 kilo.... så kan man ligeså godt tage den store.

Gad vide hvad den koster i Ansvar/Kasko for en nybegynder :crazy:
Svar
#4
Dodge har lavet en Tomahawk på 10 cylindre der i teorien skulle kunne løbe 400mph. Det er vist kun en concept model så jeg ved ikke om det tæller.

[Image: dodge-tomahawk-rider.jpg]

Link til artikel
PGO T-REX 110 (årgang '04), tidligere ejer af Kreidler Florett (årgang '77)

PGO > Giantco/CPI - nuff said :P
Svar
#5
ja man må sige hvis man nu tager den store model få man hvis ikke lige sådan bru få de andet gear her hjemme i danmark jo men fed ku det hvær at ha sådan en fetter men den koster nok også kasen i Ansvar/Kasko mon ikke
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Prototyper og conceptmodeller tæller ikke 8)

Boss Hoss er regulære serieproducerede motorcykler.

Jeg har selv set en jetdreven MC på et træf i Sverige. 2x 3500 heste - men den tæller heller ike.

Boss Hass kan indregistreres på plader i Danmark, hvis man har klejnerne til det.

Der er een på MC Galleri med nummerplade - hold fast den er fed!

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal...sp?ID=5072
Svar


Forum spring: