Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dommedagsskyen på google maps
#1
Som det vi være nogle bekendt - i hvert fald de som havde regnet med at skulle ud at flyve i nær fremtid - har Island sendt en vulkansk dommedagssky ind over Europa som hævn for bankkrisen (jeg går ud fra at Sælen og Peder Skram er på vej derover for at sætte os i respekt igen). Jeg kom tilfældigvis netop til at surfe ind på Radar Virtuel som er en side der tracker alle fly over Europa på google maps. I sig selv en interessant side som normalt viser et kort tæt besat med små flyvere, men i øjeblikket er luftrummet ganske sparsomt befolket. Til gengæld tracker de nu aske-skyen.

Så nyd synet - det er ikke noget man ser hver dag...


8)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sælen flytter sig ingen steder. Den bliver hvor den er, på Holmen.
http://www.skibepaaholmen.dk/saelen.htm

Det samme gælder Peder Skram
http://www.pederskram.dk/

Blink med øjet
Svar
#3
Det er bare noget man lader som om for at forvirre russerne Teddy. Husk hvordan Adolf Hitler byggede de tyske motorveje som i virkeligheden var startbaner for Luftwaffe lige foran næsen af de allierede uden at nogen opdagede det. Ingen kan påstå at vi ikke har lært noget.

Det tager ikke mange timer at tanke Sælen, læsse et par nukleare torpedoer i den og få den i vandet. Og Peder Skram er alligevel lukket for besøgende indtil den 1/6, så den kan sagtens nå op og erobre Island og være tilbage igen i god tid inden turistsæsonen starter.

:wink:
Svar
#4
Runnerdude Skrev:Det er bare noget man lader som om for at forvirre russerne Teddy. Husk hvordan Adolf Hitler byggede de tyske motorveje som i virkeligheden var startbaner for Luftwaffe lige foran næsen af de allierede uden at nogen opdagede det. Ingen kan påstå at vi ikke har lært noget.

Det tager ikke mange timer at tanke Sælen, læsse et par nukleare torpedoer i den og få den i vandet. Og Peder Skram er alligevel lukket for besøgende indtil den 1/6, så den kan sagtens nå op og erobre Island og være tilbage igen i god tid inden turistsæsonen starter.

:wink:

"Adolf Hitler byggede de tyske motorveje som i virkeligheden var startbaner for Luftwaffe " Fortvivlethock: . Så er vi vist på skrønernes grund :wink: . Til trods for Goebbels propaganda med "Straßen des Führers", var både Hitler og generalstaben modstandere af de tyske motorveje, og de var aldrig tænkt, modsat mange svenske veje, som landingsbaner, endsige hurtige transportveje for militæret. I krigsårene blev der således også kun bygget ca. 600 km mere, end de godt 3.000 km, der eksisterede i forvejen, og som var en ide, der allerede opstod i tyverne, og blev realiseret i begyndelsen af trediverne.

Jeg er da helt med på, at hive alle skibene ud af mølposen, inkl. fregatten Jylland, så de kan tage Island tilbage, med et tak for sidst, efter svinestregen med, at Island stemte sig ud af personalunionen med Danmark i 1944, da vi lå lettere underdrejet. Problemet er blot, at Island ikke har noget forsvar, og USA derfor har overtaget pligten til, at forsvare Island. Så Lykke skal lige en tur forbi Obama, og få grønt lys først Griner .
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:"Adolf Hitler byggede de tyske motorveje som i virkeligheden var startbaner for Luftwaffe " Fortvivlethock: . Så er vi vist på skrønernes grund :wink:

Fortvivlethock: Du mener, at den historie er en and???


*google, google...*


:oops: Arrgh! Du har ret. Jeg faldt for en 70 år gammel nazi propaganda! Ham Göbbels var vist ikke uden evner....
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Runnerdude Skrev:Fortvivlethock: Du mener, at den historie er en and???


*google, google...*


:oops: Arrgh! Du har ret. Jeg faldt for en 70 år gammel nazi propaganda! Ham Göbbels var vist ikke uden evner....


Det eneste jeg hart hørt, er at Hitler var hjernen bag autobahn, men om det passer ved jeg ik helt.
Men han er nu stadig et "idol"
Svar
#7
Søren26 Skrev:Det eneste jeg hart hørt, er at Hitler var hjernen bag autobahn, men om det passer ved jeg ik helt.
Men han er nu stadig et "idol"
Det var han ikke, de blev bygget af "vejlaug" før hans tid.
"Idol" Fortvivlethock: . Hvis nogen har den lille hjerneforstyrrede østrigske tapetserer, som idol, kan det kun skyldes en katastrofal manglende viden om fakta.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#8
kragen Skrev:Det var han ikke, de blev bygget af "vejlaug" før hans tid.
"Idol" Fortvivlethock: . Hvis nogen har den lille hjerneforstyrrede østrigske tapetserer, som idol, kan det kun skyldes en katastrofal manglende viden om fakta.



Kan væreSmil men ved ik om "idol" er passende, køber bare en del film som handler om ham og hans tid
Svar


Forum spring: