Søg Garagen Hej Gæst! Register

Rengøring af udstødning.???
#1
Hejsa er der nogen der har et par gode råd til, hvordan jeg renser mit udstødning (inden i). ??

Mener man kan brænde det ud? Det et Pgo standart uden begrænsninger.

Jeg har søgt lidt her inde, men kunne ikke rigtig finde nogen topics om det...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
TFaucheur Skrev:Hejsa er der nogen der har et par gode råd til, hvordan jeg renser mit udstødning (inden i). ??

Mener man kan brænde det ud? Det et Pgo standart uden begrænsninger.

Jeg har søgt lidt her inde, men kunne ikke rigtig finde nogen topics om det...

Det er ikke nogen god idé at brænde udstødningen af indeni, da der er lyddæmperuld i (ved godt det ikke brænder helt af), og det kan du ikke erstatte, da udstødningen ikke kan skilles ad. Det var i de gode gamle dage, man brændte udstødningen ren, da indmaden som regel kunne tage ud Smil.

Mener der der er et indlæg, som fortæller man kan bruge kaustisk soda til at rense det, men det skal så ligge i"blød" i et døgn.

http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...&highlight=
Ivecar plus 2023.
Svar
#3
Mange tak for tippet, ku være jeg sku prøve det Smil
Svar
#4
50cc4ever Skrev:Mener der der er et indlæg, som fortæller man kan bruge kaustisk soda til at rense det, men det skal så ligge i"blød" i et døgn.

Dog med den lille krølle at det kan opløse aluminiums-dele. Jeg ved ikke om der er alu i en PGO udstødning, men jeg husker stadig at jeg kom til at erstatte indsatsen (fløjten) fra en Puch Maxi engang tilbage i 80'erne. Jeg smed den i en spand natrium hydroxid natten over, og næste dag var den delvist opløst og nærmest smuldrede da jeg trykkede på den. Men ren var den godtnok...
:wink:
Svar
#5
Runnerdude Skrev:Dog med den lille krølle at det kan opløse aluminiums-dele. Jeg ved ikke om der er alu i en PGO udstødning, men jeg husker stadig at jeg kom til at erstatte indsatsen (fløjten) fra en Puch Maxi engang tilbage i 80'erne. Jeg smed den i en spand natrium hydroxid natten over, og næste dag var den delvist opløst og nærmest smuldrede da jeg trykkede på den. Men ren var den godtnok...
:wink:

Jeg mener ikke der er aluminium i Pgo udstødninger. Jeg fandt ikke noget der mindede om det, da jeg savede min gamle udstødning over Smil.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
[Image: 1110.jpg]

[Image: 1111.jpg]

[Image: 1112.jpg]

[Image: 1113.jpg]
Ivecar plus 2023.
Svar


Forum spring: