Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kapt. Haddoc for viderekomende!
#1
Jeg faldt over denne samling i et andet forum (om biler).
Bare som inspiration, hvis PCen, politiet, mekanikeren, dyret eller noget andet driller:

Abemås, agurketud, asfaltcowboy, analfabet, bacille, bandit, barnerøver, basilisk, bedrager, billige bavian, bisse, bovlamme bladanblander, brandstifter, brutale bilbølle, bums, burgøjser, bæst, bøddel, bøhtosse, bølle, bøllefrø, børste, cykeltyv, desertør, dovendyr, drukkenbolt, egoist, facist, fedtblære, fedtemikkel, fedthalefår, fladpande, flommefede fjollerik, forbryder, forlismand, forlorne tæppehandler, fortidsuhyre, frysefrederik, fyldebøtte, gangster, gespenst, grimrian, grobrian, haleneger, hallunk, hulepindsvin, hærværksmand, høvl, igle, ignorant, individ, interplanetariske slørhale, jubeltorsk, justitsmorder, kakerlak, kannibal, karnevalssørøver, klaptorsk, kleptoman, klodrian, klodsmajor, knoldvækst, kryb, krybskytte, krudtugle, kvajpande, kvælstofbacille, kæltring, køter, laban, lakaj, landevejsrøver, landkrabbe, landsforræder, laskefede lommetyv, lejesvend, lemmedasker, lomme-Moussolini, luksusdyr, lumskebuks, lurendrejer, lusepuster, luskebuks, lydpottelus, lystmorder, læderjakke, løjser, marxist, massemorder, menneskefjende, menneskeæder, misdæder, modbydelige mide, mordbrænder, morder, motorbølle, møgdyr, negativ, nød, pirat, pladderabe, platfodede moskusokse, plebejer, prøjser, pungdyr, pyroman, Quisling, racist, rottefjæs, sadist, samfundssnylter, sandalslæber, sandloppe, sandmide, sinke, sjofelist, sjover, sjuft, skadedyr, skallesmækker, skamstøtte, skunk, skurk, skvatdragon, skvatmelon, skægabe, slagsbror, slambert, slapsvans, sleske spytslikker, slubbert, slyngel, smugler, smørtyv, snigmorder, snigskytte, snoabe, snog, snydetamp, snylter, sofavælger, sortbørsgrosserer, spritbilist, spritter, spruttyv, sprællemand, spyflue, starut, stikker, stymper, subjekt, superskurk, sut, svamp, svin, svindler, svirebror, svumpukkel, søndagsrytter, søpindsvinefjæs, sørøver, tale-delirist, tamp, tangloppe, terrorist, torskepande, trafikbisse, trompetsnegl, tyran, tyveknægt, tøffelhelt, tøsedreng, udbytter, undermåler, vagabond, vampyr, vandal, vandrotte, vandal, væggetøjsbefængte varulv, varyl, vatnisse, voldsmand, Walkman, weekendbillist, xanthippe, xenofil, xerofyt, yakokse, ynk, æbletyv, æsel, øgle, økseskaft, ådsel, ågerkarl, ålekvabbe.
(cit: kapt. Haddock)

Som en senere bemærkede. Dette er den mest komplette beskrivelse af hans værkfører på autoværkstedet, han hidtil har set.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Mange tak for alt jeg har fådet jeg er et hemligt sted nu jeg er ikke i landet nu jeg er over alle bjærge nu og jeg har alt hvor jeg er og det eneste som passer 100% er at jeg har nyt id og ny "mc" og netværk.
Tak og jeg vil give besked hvids jeg har brug for noget jo penge seng besked via af pb så giver jeg I.N.F.O. !!!!!! jeg har kun så jeg kan leve i en måned !!!!!!!.

VH Anunym.
Svar
#3
Johannes Johansen Skrev:Mange tak for alt jeg har fådet jeg er et hemligt sted nu jeg er ikke i landet nu jeg er over alle bjærge nu og jeg har alt hvor jeg er og det eneste som passer 100% er at jeg har nyt id og ny "mc" og netværk.
Tak og jeg vil give besked hvids jeg har brug for noget jo penge seng besked via af pb så giver jeg I.N.F.O. !!!!!! jeg har kun så jeg kan leve i en måned !!!!!!!.

VH Anunym.

Huh? Er Johannes account blevet hacket?

Spørgsmålstegn
Svar
#4
Runnerdude Skrev:Huh? Er Johannes account blevet hacket?

Spørgsmålstegn


Højest besynderligt.. IP-adressen er dog blevet brugt 37 andre gange fra Johannes i indlæg??
Nogen der hurtig kan tage kontakt til ham privat ang. hans seneste indlæg?!


Mvh
Stig
Svar
#5
SLK Skrev:Højest besynderligt.. IP-adressen er dog blevet brugt 37 andre gange fra Johannes i indlæg??

Der er flere der har været i kontakt med Johannes, og han tager vist over til Dark imorgen.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
50cc4ever Skrev:Der er flere der har været i kontakt med Johannes, og han tager vist over til Dark imorgen.

Okay, tak for det Jps. God bedring til Johannes herfra.

Mvh
Stig
Svar
#7
50cc4ever Skrev:Der er flere der har været i kontakt med Johannes, og han tager vist over til Dark imorgen.

Hej

Jeg talte senest med ham i forgårs eftermiddag, og der var han på Høje Taastrup st. og ventede på enten en Ambulance eller en Taxa, for han var usikker på hvad han ville. Ked af det
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#8
Micras Skrev:Hej

Jeg talte senest med ham i forgårs eftermiddag, og der var han på Høje Taastrup st. og ventede på enten en Ambulance eller en Taxa, for han var usikker på hvad han ville. Ked af det

Havde jeg vidst det, var jeg kørt med det samme. Har jo bil, med et ledigt sæde Smil
Svar
#9
Pisse fedt nogen bekymrer sig , så hans indlæg i køb og salg og har været lidt betænkelig siden.
God bedring herfra.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: