Søg Garagen Hej Gæst! Register

PGO G-Max er helt død
#1
Hej, alle! Grin

Længe siden sidst.

Igen er jeg stødt på et kedeligt problem med min PGO G-Max. Denne gang fra 2017.

Jeg har stort set været "alt" igennem, skiftet jeg ved ikke hvor mange dele på den som f.eks.:

- Oliepumpe
- Benzinpumpe
- Original 49cc cylinder med stempel og stempelringe samt pakninger
- Blæst kaburatoren igennem med trykluft
- Monteret ny autochoker
- Nyt luftfilter samt renset luftfilterkasse
- Erstattet gamle irret ledninger med ny ledning ved tændingslåsen (den orange) samt ved startermotoren (den røde)
- Monteret ny startermotor og starterdrev
- CDI
- Starterrelæ
- Spændingsregulator
- Tændingslås

Den lugter af benzen når jeg prøver at starte den med elstarteren, men det er som der ingenting sker når jeg bruger kickstarteren.

Den gik ud en morgen på vej til arbejde en 2-3 gange, men fik den i gang igen. Formentlig fordi den stadig var varm.
Da jeg nåede frem, så slukkede den og derfra har jeg ikke kunnet starte den siden overhovedet.

Håber nogen har oplevet noget lignende.
Nuværende knallert: Peugeot Kisbee 4T 2022
Tidligere knallerter: CPI Popcorn 2005, PGO G-Max 2009, PGO Dr. Big 2013, PGO G-Max 2017
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
PGO G-Max er helt død - af MaWiHa - 03-05-2022, 19:00
RE: PGO G-Max er helt død - af DarkSide - 03-05-2022, 21:08
RE: PGO G-Max er helt død - af MaWiHa - 04-05-2022, 09:58
RE: PGO G-Max er helt død - af DarkSide - 04-05-2022, 13:57
RE: PGO G-Max er helt død - af MaWiHa - 04-05-2022, 21:49
RE: PGO G-Max er helt død - af MaWiHa - 28-11-2022, 10:30

Forum spring: