Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så der købt elbil (Cityelf CE25)
Efter den ret så nervepirrende tur på 29 km, hvor batteriet næsten gik i 0, så har jeg idag kørt hele 32 km uden problemer. Dvs indikatoren, er fandme ikke til at stole på Ked af det

Har beskrevet det før, men i får den lige igen Smil Den første streg forsvinder hurtigere, end man kan tælle til 1, for så at dukke op igen, efter et stykke tid. Og på første del af de 32 km, var streg nr. 1-2 og nr 5 (den røde) pist væk. Så streg 3 og 4 var de eneste, på første del af 16 km. Fremme ved butikken i storbyen hernede, var alle streger tilstede????? Samme gentog sig på hjemturen (alle streger tilstede, ved indkørslen til huset).

Kører en lidt længere tur imorgen (35-36 km). Og så den satans dug på ruderne, kan jeg ikke få bugt med. Den affugterpose jeg lånte af min bror, virker kun på nederste del af forruden (hvor den så ligger).

Og så var der sgu en rotte i fælden i garagen, hvor bilen jo står. Ikke betryggende, at se det. For de kan jo bide diverse ledninger over i bilen Ked af det Og det hjælper jo ikke at stille bilen udenfor garagen.
Ivecar plus 2023.
Svar


Beskeder i denne tråd
Så der købt elbil (Cityelf CE25) - af Jps - 17-12-2019, 18:14
RE: Så der købt elbil (Cityelf CE25) - af Jps - 23-01-2020, 16:55

Forum spring: