Søg Garagen Hej Gæst! Register

Knallert 45 forsikring ved gjensidige
#19
De er sku dyre 1149 kr for en Gilera Runner SP 50 fra 2006 med nr plade på jeg har det meget billigere hos Alka forsikring og betaler en gang om måneden på den med nr plade på, deres pris var også den samme til den Gilera Runner SP 30 (50cc) fra 2004 uden nr plade på, også samme pris til min Aprilia Sport city one 4T 50cc.
Jeg får også LO plus rabat hos Alka forsikring så tror ikke at det kan gøres meget billiger og den Runner fra 2004 uden nr plade på en 30er skal betales en gang om året.
Men vil ikke sige at Gjensidige er billige tværtimod så vil jeg mene at de er alt for dyre og der var heller ingen samler rabat at se selv om jeg tastede alle tre knallerter/scootere ind på deres hjemme side selv om de skriver samler rabat bliver det ikke trukket fra, man kunne heller ikke taste nr plade nummer på de to ud af tre jeg har.
Og blive ringet op for at få et tilbud kunne være lige meget når de allerede på hjemme siden sætter prisen så højt tak for kaffe Målløs .
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Knallert 45 forsikring ved gjensidige - af Johannes Johansen - 13-03-2018, 21:16

Forum spring: