Søg Garagen Hej Gæst! Register

Projekt: Indsprøjtningskit på scooter
Jeg fandt ud af at det jeg havde brugt til at pudse med var lavet til mæssing men fandt noget til sølvtøj og aluminium og har pudset lidt videre idag, det lader dog ikke til at det bliver bedre. Det er vist svært at se på billedet, men det skinner helt fantastisk og der er så glat at jeg ikke kan mærke nogen ridser eller noget med fingeren. Blink med øjet

   

Der hvor jeg mest har kunnet set en forskel er at blandingen nu er rigtig mager ved tomgang på en kold motor (jeg har ikke kørt på den idag), så der må være sket noget godt ved det her med hensyn til mængden af luft. Grin

Jeg opdagede dog noget mærkeligt da jeg lige inden jeg ville samle den igen ville tage et kig på at ventilen bevægede sig. Nogle gange kommer der et lille puf af hvid luft op af indsugningen og jeg kan virkelig ikke forstå hvad det skulle være. Rullende øjne

Det har nok ikke den store betydning, men jeg optog det alligevel, til hvis nogen har en idé til hvad der foresager det. Grin

Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af 12V - 29-04-2012, 14:59
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af 12V - 29-04-2012, 15:15
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af Baddi - 17-06-2013, 00:09

Forum spring: