Søg Garagen Hej Gæst! Register

Projekt: Indsprøjtningskit på scooter
Hej folkens, jeg har installeret det nye cylinder/stempel, men det virker ligesom før. Jeg har opdaget at jeg havde læst forkert i manualen, og at O2-sensoren skriver fed blanding i stedet for det modsatte. Fræk

Det olie jeg puttede på ved installation burde være brændt af nu ved over en time i tomgang og 10 km kørt med halv gas, så jeg begynder at mistænke stempelringene på det nye stempel for heller ikke at slutte tæt.
Det nye stempel/cylinder jeg fik havde kørt 70 km og havde hverken misfarvninger eller skrammer, men hvis der flyder luft og olie forbi stempelringene ved indsugningstakt ville det forklare at sensoren siger fed blanding, at det hele er sodet til og at omdrejningerne stadig er meget høje i tomgang. Smil

Med et godt øje på temperaturen har jeg prøvet at justere blandingen, men uden held, så nu overvejer jeg om det stadig er samme problem som til at starte med. Er stempelringe svære at skifte, og hvor bør jeg købe dem? Grøn grin


Jeg har også lige puttet 7g Dr. pulley glidere i, og accellerationen kommer ved 7400 omdr. så de reagerer overraskende som noget lignende 6g ruller. Grøn grin
Første Kymco Agility 50, årgang 2008  11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010  20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.

"Kør efter forholdene".
Svar


Beskeder i denne tråd
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af 12V - 29-04-2012, 14:59
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af 12V - 29-04-2012, 15:15
RE: Projekt: Indsprøjtningskit på scooter - af Baddi - 23-07-2012, 17:37

Forum spring: