07-07-2012, 21:42
Så har jeg lavet en aftale med en automekaniker om at han vil svejse bolten til O2sensoren fast til udstødningen, så fra på mandag af burde det være en leg at tune indsprøjtningen ind.
Jeg har så puttet standart udstødningen på igen, men af en eller anden grund har den mistet kraft, og den føles lidt som om den ikke kan komme af med luften, og den så ikke kan antænde før efter et par sekunder. Måske har Leo Vince udstødningen på trods af begrænsningen en bedre luftgennemgang, som jeg bare ikke har kunnet mærke da jeg havde karburator på?
Glæder mig sådan til at få den sensor på.
Jeg har så puttet standart udstødningen på igen, men af en eller anden grund har den mistet kraft, og den føles lidt som om den ikke kan komme af med luften, og den så ikke kan antænde før efter et par sekunder. Måske har Leo Vince udstødningen på trods af begrænsningen en bedre luftgennemgang, som jeg bare ikke har kunnet mærke da jeg havde karburator på?
Glæder mig sådan til at få den sensor på.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".