Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til Derbi GPR 50
#1
Hey alle.

Står og har lidt problemer med min Derbi GPR 50 som mig og min far har ordnet siden min bror ejet den. Stortset alt er samlet og virker fint, men koblingen virker ikke... Min far har haft koblingen skildt af et par gange, og den er samlet ordenligt, og den er spændt, men den tager stadig ikke fat. koblings pladerne er skiftet, og det er sat sammen som det skal. der kommer masser af olie ned til den. Men den tager bare stadig ikke fat når man hiver i koblingen... Ud over det starter den fint, og står godt i tomgang når den er i frigear...

Og når jeg siger at koblingen ikke tager fat mener jeg at min han snakker om at det er som om at koblingen slet ikke er sat til. da der intet sker overhovedet når man trækker i koblingen. Man kan godt tvinge den i første gear vis man skubber scooteren igang, vis man finder det rigtige rpm. men andet kan vi ikke få den til.

Nogen der har en ide om hvad det kan være?



kom også til at ligge det her indlæg ind i det andet forum kategori ved en fejl, så sorry vis det er dobbelt posting at også ligge den her ind, da det er en 2takts syntes jeg mere den høre til her
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Hjælp til Derbi GPR 50 - af DeathCon 4 - 31-03-2010, 09:55

Forum spring: