Søg Garagen Hej Gæst! Register

Indstilling af Kaburator
#1
Hey Grin

Jeg har lige haft en lidt lignende tråd. Men stadig lige nogle ting jeg skal have sat på plads med hensyn til min Suzuki Estilete

1. Hvad sker der når man tager chokeren fra? Altså bare stikket ud. Får den så konstant fed blanding eller omvendt? Min Suz har rendt ca. 12 km på literen efter jeg satte 70cc polini sport på, med størrelse 70 dyse. Men vi havde fjernet choker stikket, så jeg tænker om det skyldes konstant for fed blanding?

2. Nu har jeg så sat en 80'er i og Proma legal udstødning på. Og så lukket det hul ned til choker af med lim fra lim pistol (Lidt amatør agtigt men det sidder sgu godt fast) Men synes det virker lidt som om den får for meget benzin. Den tager ikke ordenligt ved når den får bundgas, først når man er oppe på ca 55. Før med 70 dyse (og muligvis fuld choker) tog den godt fat med det samme ved bundgas.

Er dysen for stor? Er choker choker slået fra når hullet er limet til? Og min tomgangsskrue er skruet helt ind og den står kun lige og lige i tomgang, næsten ved at gå ud.

I sidste tråd skrev folk. "En standart scooter med 70cc på skal køre 25 - 30 kilometer på literen" Jeg ville ønske at min gjorde det, men kan scootere ikke være meget forskellige? Kan det ikke været meget forskelligt hvordan de reagerer.

Håber i kan give mig svar på nogle af mine "bekymringer" Smil

- Anders
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Indstilling af Kaburator - af Sabbador - 14-01-2010, 13:34
[Intet emne] - af Sabbador - 14-01-2010, 13:37
[Intet emne] - af Ra1994gh - 15-01-2010, 01:13
[Intet emne] - af Sabbador - 15-01-2010, 14:59
[Intet emne] - af kragen - 15-01-2010, 15:02

Forum spring: