Søg Garagen Hej Gæst! Register

Speedometer??.
#1
Hejsa...

Nu skal jeg lige bruge lidt hjælp, fra den som er lidt "nørdet/ombyggere" Griner Griner . Nej joke alle andre som kan svare, skal også være velkomne.

Mit orginale speedometer på min Neo´s ( digitalt ), er ved at være helt dødt nu. Først gik selve speedometer, så blev det erstattet med en cykelcomputer. Nu er det så min tankmåler som er ½defekt, dvs de digitale bjælker er ved at forsvinde helt.
Jeg kvier mig lidt ved at købet et nyt for det koster ca 1500kr, da jeg ik har kunne finde nogle brugte.

Jeg har så søgt lidt i det brugte og har fundet et til en Yamaha Aerox, men ved i om det kan forenes med mit ledningsnet på min Yamaha Neo´s.

Jeg ved at jeg forløbig skal jeg ændre følgende ting, som dog heller ik bliver noget problem. Der skal det digitale drev, erstattes med drevet fra den gamle model ( wire ). Der skal så også bygges lidt om i styrkappe, da det fylder lidt mere end det orginale Neo´s. Skal sikkert også ændre lidt på ledningsstik.

Men button line er. Kan mit elsystem klare det???.


Mvh
Tempo..
Tempo.... frihed på 2 hjul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Speedometer??. - af Tempo - 23-12-2009, 09:51
[Intet emne] - af Super 8 - 07-01-2010, 01:58

Forum spring: