Søg Garagen Hej Gæst! Register

160 ccm tun på kinascooter
#1
Lige en kort opdate på humlebien Grin Har lige rundet 1000 km efter montering af 160 ccm kit, og i den anledning har jeg skiftet olie og fået justeret ventiler. De havde givet sig en del, indsugning var alt for stram, og udstødning alt for løs. De blev stillet til en stram 0,15 da jeg ikke har 0,14 som manualen foreskriver. Jeg har døjet en del med at den sprutter i mellemområdet, og hakker på toppen ved 8000 rpm og derover. De problemer er kraftigt minimeret og den kan tage ca 200 rpm ekstra inden den begynder at hakke, samt optrækket er væsentligt forbedret. Den er faktisk ret hurtig oppe i fart, og når 70 kmt på en 60m strækning. Topfarten er løbende dalet selvom rpm på toppen er steget. Dette tilskriver jeg dårlige ruller som sikkert er slidte allerede :? Jeg skifter vario ud med en racingvario fra Naraku, og køber racing topstykke med større ventiler og kanaler næste gang jeg skal lave service på den Grin Mon ikke det bliver sjovt hehehehehe :twisted:
livet er en seksuelt overført sygdom med dødelig udgang
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
160 ccm tun på kinascooter - af miv75 - 08-12-2009, 20:16

Forum spring: