Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nrg power dt - Topfart
#1
Ja da min gamle dejlige runner blev stjålet var jeg nød til at købe ny scooter og kan godt lide hiper motore og deres scootere, så faldt på en nrg power dt fra 07 med 4000 km på bagen ikke meget og gav 9000 kr for den.
Fint fint fik afvide at skiven var taget, det kunne sagtens passe rendte 50-54 km/t så tjekkede jeg membran-studs-kaburator igennem fandt ingen ting. Så pillede jeg udstødningen af den og der var heller ikke noget. Så skiftede jeg til en gammel model udstødning godt nok std modelen, fordi der var det luftindtag blevet fjernet derpå det hjalp i optrækket og gav 5 km/t på toppen.
Så skiftede jeg dyses ud til en 72'er da kaburatoren var en 17.5 dellerto samme dyse havde jeg i min runner med 17.5 kaburator.

Problemet er bare at den stadig køre 60 km/t (vindstillet)
Den tager 7500 omdr ved bundtræk og topfart altså samme omdr over det hele.

Men det er ligsom om den er begrænset et sted fordi hvis jeg finder en bakke og køre nedaf kan den sagtens runde de 70-75 km/t men når vejen bliver lige igen holder den farten lad os sige 70 kan faktisk også stige 1-2 km/t
Og i medvind kan den sagtens rende de 70 hvis man bøjer sig lidt forover.

Ville høre om i kendte noget til sådan noget ?
Har læst lidt om at de ikke køre særligt stærkt?

Hilsen Jacob Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Nrg power dt - Topfart - af jacobztar - 30-11-2009, 14:35
[Intet emne] - af 1stkholm - 07-12-2009, 14:48
[Intet emne] - af MiX- - 07-12-2009, 15:00
[Intet emne] - af kragen - 07-12-2009, 15:02
[Intet emne] - af kragen - 07-12-2009, 15:05

Forum spring: