11-06-2006, 13:26
Der er ingen, der har kommenteret de billeder, så nu prøver jeg i en separat tråd.
Dyret går til service 1000 i morgen, så det ville være rart af få et par ting afklaret først.
Vil man anse mit tændrør for Normalt, Letsodet, Meget Sodet eller endog Kokset?
(Jeg tror ikke jeg vil kalde det gråt )
Sodning skulle være tegn på for fed blanding, hvorfor en omdysning er på sin plads. Kan en sådan have en gundstig indflydelse på brændstoføkonomien?
Og så det her blindrør. Som det fremgår er skruen lige så lang (eller tæt på) som røret, hvorfor det muligvis ikke har nogen effekt, eller .. ?
Ca. den inderste mm rager åbenbart ind i 'det fri' inde i røret og er meget sodet.
Er det normalt (sodningen altså), eller er det muligvis også tegn på et eller andet?
Dyret går til service 1000 i morgen, så det ville være rart af få et par ting afklaret først.
Vil man anse mit tændrør for Normalt, Letsodet, Meget Sodet eller endog Kokset?
(Jeg tror ikke jeg vil kalde det gråt )
Sodning skulle være tegn på for fed blanding, hvorfor en omdysning er på sin plads. Kan en sådan have en gundstig indflydelse på brændstoføkonomien?
Og så det her blindrør. Som det fremgår er skruen lige så lang (eller tæt på) som røret, hvorfor det muligvis ikke har nogen effekt, eller .. ?
Ca. den inderste mm rager åbenbart ind i 'det fri' inde i røret og er meget sodet.
Er det normalt (sodningen altså), eller er det muligvis også tegn på et eller andet?