Søg Garagen Hej Gæst! Register

CPI Popcorn
#1
Kære alle.

Jeg er "helt ny" hvad 2-hjulede køretøjer angår, og jeg har "smugkigget" lidt i dette forum i et par dage... Jeg er lidt i tvivl, om dette er det rigtige sted for mig, da mit ny-indkøbte "vidunder" er en CPI Popcorn (den var billig, ser rimelig ud og har kun kørt 2400 km), men det lyder lidt som om, at I ikke har meget tilovers for sådan en.

Jeg prøver alligevel...: Den vil fan.. ikke starte uden æter (dieselstart, man er vel landmand), men når først den er i gang, kører den nu meget godt. Jeg har fundet ud af, at der er en elektrisk choker på sådan en fyr, men den bestiller godt nok ikke ret meget. Problemet er der kun når den er kold, og det er ligegyldigt om det er el-start (har købt nyt batteri) eller jeg "jokker" på den. Lige så snart vi har kørt nogle min. kan den starte som om intet var hændt....

Er der nogen, som har erfaringer udi dette/gider hjælpe, da det jo ikke er for sjov, jeg har købt "popkornsmaskinen"...

Mange hilsner
Micky
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
CPI Popcorn - af Anonymous - 08-06-2006, 00:34
[Intet emne] - af Anonymous - 08-06-2006, 09:11
[Intet emne] - af Anonymous - 08-06-2006, 10:19
[Intet emne] - af walker1 - 08-06-2006, 10:59
[Intet emne] - af Jps2 - 08-06-2006, 12:26
[Intet emne] - af Energy - 08-06-2006, 21:42

Forum spring: