Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problem med strøm efter montering af forkert relæ.
#1
Hej, jeg har været så uheldig at mit blinklysrelæ stod af for ca 10 dage siden.

Jeg har en TMS classic, og troede relæ'et fra en Giantco Sprint passede, så jeg tog chancen. (Siden man jo ikke kan få reservedele til en TMS nogen steder.)


Efter jeg monterede det nye relæ (som ikke passede eller virkede), har jeg haft problemer med følgende:

>Min elstarter virker slet ikke.

>Dythornet er blevet svagere og giver en anderledes lyd.

>Benzin måleren er lidt "skæv", og hvis jeg fylder tanken op, viser den at den ikke er helt fyldt op, hvorimod før viste den faktisk OVER, hvis man fyldte helt op.

>Uret i speedo resetter hver gang jeg slukker scooteren (før blev det ved med at køre, også selvom scooteren var slukket.)

Er der nogle der har den fjerneste ide om hvordan jeg kan få min scooter til at blive normal igen? Jeg har afmonteret det nye giantco-sprint-relæ, og monteret mit gamle som ikke virker.

Kan det være batteriet der har været udsat for en slags kortslutning (siden det påvirker så mange ting), og at jeg skal invistere i et nyt batteri?
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Problem med strøm efter montering af forkert relæ. - af zoomah - 29-08-2008, 15:09
[Intet emne] - af zoomah - 29-08-2008, 15:45
[Intet emne] - af Pgo-Fan - 29-08-2008, 16:05
[Intet emne] - af zoomah - 29-08-2008, 17:06
[Intet emne] - af Jps2 - 29-08-2008, 17:16
[Intet emne] - af zoomah - 30-08-2008, 20:23

Forum spring: