Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor er vi på vej hen?
#1
Ja, lige pt. sidder jeg rystet, og lettere undrende.

Jeg må nok hellere komme med forhistorien først, da den har en væsentlig rolle mht. de to ovenstående ting.

Jeg kommer her til aften (2.20 ca.) kørende ud gennem Odense, på vej hjem mod Middelfart.
Da jeg når til Bolbro (Lidt tættere på motorvejen dog), kommer der en bil kørende.
Fair nok tænker man, og man kører jo som man altid gør i by; Pænt, med vest, hjelm og lys på maskinen.

Da bilen når op på siden af mig, ser jeg en arm i ruden, og en genstand blive kastet.
Det viser sig ved nærmere inspektion at være en flaske (Kunne ikke undgå at undersøge den nærmere... Den ramte mig i hovedet!), som vedkommende synes de skulle kaste efter mig?!

Så er det at man bliver chokeret, og er ved at miste kontrollen over NRGen.
Og man kommer til at tænke "Hvor F*NDEN er Danmark på vej hen af?!".

Da jeg når længere ud (Ca. i Vissenbjerg), holder bilen så igen, og der står et par gutter på cykelstien.
Man fortsætter som før, og det samme sker igen.. De kaster gudhjælpemig flasker efter mig igen, mens de giver mig fingeren, og råber efter mig.

Der tager fanden ved mig, og NRGen får hvad den kan, i modsat retning af dem.

Hvad pokker går der galt for folk?

Er vi på vej mod tilstande, hvor vi scooterkørere er jaget vildt, og der bliver jagt sæson på os?!
Er vi på vej mod tilstande, hvor folk kan gøre den slags ustraffet? (Altså kaste ting efter andre mennesker).

Jeg sidder stadigt med en underlig følelse, og et kæmpe chock, og igen - Har JEG gjort noget mod dem, eller synes de bare de skulle have lidt sjov i gaden, med mulighed for at slå en anden fordærvet, uden at vedkommende havde gjort dem noget?
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Hvor er vi på vej hen? - af dXm - 08-08-2008, 04:51
[Intet emne] - af Jps2 - 08-08-2008, 07:32
[Intet emne] - af kragen - 08-08-2008, 10:21
[Intet emne] - af DutchDK - 08-08-2008, 10:38
[Intet emne] - af k-1 - 08-08-2008, 11:49
[Intet emne] - af dXm - 08-08-2008, 18:25
[Intet emne] - af Runnerdude - 08-08-2008, 22:00
[Intet emne] - af Phreak - 19-07-2010, 04:38
[Intet emne] - af mortenlala - 19-07-2010, 14:32

Forum spring: