Søg Garagen Hej Gæst! Register

Politisk debat (splittet fra Mishandling af hund! tråden)
#1
Jeg er chokeret over lille Danmarks snæversynethed Fortvivlethock:

Der dør tusinder af sult og aids, hvér dag. Børn der arbejder i umenneskelige forhold. Kvinder der bliver solgt til prostitution(også i Danmark). Pædofile der misbruger børn (også i Danmark).
Men når en hund bliver mishandlet så er det en katastrofe, og vi vælger dét som en grund for at stemme på et parti uden nogen medmenneskelighed, overfor andre end dem i vores egen nationalstat..
Al ære og respekt til Pia, hun er sgu dygtig. Men vil i sende magten over jeres land, jeres børn og alt andet til et parti fuld af fundamentalister? Lige så vel som der er syge fundamentalister i Islam, findes de også i kristendommen - ja i kender vel præsterne fra DF?
En helt anden sag er Pia, hun har absolut ingen viden der gør hende i stand til at styre et land. Respekt til SOSU'er og deres arbejde, men de har ikke de fornødne kvalifikationer der skal til for at tage beslutninger på makroøkonomisk plan. Hun er kun uddannet SOSU.

Rc scooter Skrev:Ja kan tilslute mig det. Men jeg mener og kan huske at selv samme mand (Glistrup) sagde engang disse ord , hvor der er muhamedanere vil der altid være krig, manden har jo ret
At nogen kan sige sådan, og i genereliteten støtte op om Glistrup forstår jeg ikke.
Jeg støttede Irak-krigen. Men jeg glemmer heller ikke at det var OS og ikke "muhamedanerne" der startede dén krig. At der er nogen, med anden tro, der så kæmper igen, mod en overlegen besættelse er jo forståeligt. Ja, de dræber civile hvilket er dybt grotesk - apropos det, har i så set Flammen og Citronen Blink med øjet? Ja i fatter nok min pointe.. Set i bagklogskabens lys er rodet i Irak vores fejl. Hvis vi ikke var gået ind, var landet ikke blevet et stort kaos som det er nu.

Hvis nogen er i tvivl om hvorvidt jeg synes det er grotesk at behandle dyr sådan, så misforstår de. Det er synd. Men man må prioritere sine værdier og mærkesager.

Indlæg nr. 100 btw Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
RE: Politisk debat (splittet fra Mishandling af hund! tråden) - af Excile - 07-04-2008, 16:00
[Intet emne] - af Kallerman - 07-04-2008, 16:21
[Intet emne] - af kragen - 07-04-2008, 17:25
[Intet emne] - af Excile - 07-04-2008, 22:58
[Intet emne] - af DutchDK - 07-04-2008, 23:16
[Intet emne] - af Excile - 08-04-2008, 06:57
[Intet emne] - af Kallerman - 08-04-2008, 08:00
[Intet emne] - af Kallerman - 08-04-2008, 08:09
[Intet emne] - af kragen - 08-04-2008, 11:42
[Intet emne] - af Excile - 08-04-2008, 21:50
[Intet emne] - af LETSINDIG - 09-04-2008, 00:29

Forum spring: