Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nu er det fanme nok!
#1
Så skulle kæresten og jeg lige ud og gå os en tur i dag, vil valgte så at gå ned igennem gården da jeg lige skulle drøne noget til storskrald!

Jeg ser så til min store overraskelse at min kære Giantco sprint holder parkeret op af væggen nede ved porten. Jeg studse lidt over det og tænker at den nok bare har stået i vejen, så den nok bare er blevet flyttet lidt.

Men nææ nej, omdrejningstæller er flået af, den der indikator ring omkring tændingslåsen er væk, de par småting der lå i "handskerummet" var spredt ud over det hele!

Og jeg kunne se at der var forsøgt at træde på kickstarteren, men den var til mit store held pillet fra! Grundet en bette fejl med låseringen!

Og dette er ikke første gang den er forsøgt stjålet, sidst var det ude på vejen, men der sparkede de ratlåsen op uden at tjekke at der sad skivebremse lås på, tåber!

Men det jeg blir mest harm over er faktisk at det var inde i gården at man har prøvet at nakke den. En f*cking aflåst gård.Kan jeg overhovedet stole på de mennekser i samme gård?

Anyways, hvis der er nogle af jer herinde der bliver tilbudt en Koso omdrejningstæller uden ledninger til, så vil jeg gerne høre fra jer!. Om ikke andet hvor de har den fra!...

Ps. Det var på Kastrupvej på Amager.

Suk, den var sku ellers blevet så pæn den scooter.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Nu er det fanme nok! - af Polywog - 15-12-2007, 18:36
[Intet emne] - af ScooterGrisen - 15-12-2007, 18:57
[Intet emne] - af Falken - 29-12-2007, 03:29
[Intet emne] - af DutchDK - 29-12-2007, 04:16
[Intet emne] - af Falken - 29-12-2007, 08:24
[Intet emne] - af Wifebeater - 02-01-2008, 10:41
[Intet emne] - af kragen - 02-01-2008, 11:44
[Intet emne] - af baloo - 02-01-2008, 14:48

Forum spring: