Søg Garagen Hej Gæst! Register

Jagten på afløseren til Big'en er igang
#1
Har i dag været ude på en lille køretur (ca. 195 km tur/retur). Jeg var på udkig efter en en Kymco super 8 og en Aprillia Habana/Havana. Kymco'en fandt jeg i nærheden af Nr. Alslev, og her fik jeg set alle detaljer på modellen plus jeg fik en god snak med indehaveren om den. Jeg prøvesad den og sad faktisk godt på den.

MEN 2 ting brød jeg mig ikke om, nemlig at man sider "låst fast" på scooteren i samme stilling hele tiden. Der er ikke mulighed for at kunne flytte fødderne, så man af den vej kan rette sig lidt. Den anden ting var når man drejer styret rammer man knæene næsten med det samme (jeg er 1,92 sådan ca. Smil ). Jeg skrev godtnok den var grim i et andet indlæg om modellen. Men efter at ha' set den i virkeligheden, må jeg sige at den ser ganske fornuftig ud.

Jeg fandt også en Aprilliaforhandler i Nyk.F., som jeg havde sendt 2 mails til (1 i sidste uge og 1 igår), men har ikke fået svar tilbage. Da jeg kom derned var der ikke åbent, selvom der stod åbent mellem 9-17, på et skilt. Ikke et ord om efterårsferie nogen steder. Her skulle de ha' en Aprillia Habana/Havana henholdsvis en 45'r og en 30'r stående, ifølge hjemmesiden ihvertfald. Men der stod ikke så meget som en eneste MC eller scooter, nogen steder Ked af det.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Jagten på afløseren til Big'en er igang - af Jps2 - 16-10-2007, 15:50
[Intet emne] - af Jps2 - 16-10-2007, 16:58
[Intet emne] - af DutchDK - 16-10-2007, 17:02
[Intet emne] - af Jps2 - 16-10-2007, 17:53

Forum spring: