Søg Garagen Hej Gæst! Register

Lidt start vanskeligeheder
#1
Hey BS.

Jeg har en Yamaha Jog, med startproblemer, den kan faktisk ikke starte. Ked af det

Det hele startede en dag på vej i skole, hvor den pludselig stoppede med at give gas, lyd som om den fik alt for meget luft. fik dyret hjem. set lidt på kaburator. og der var ingen benzin i kabuen. Det fik vi så lavet, og den startede med stort besvær. Dagen efter gik det så galt igen, lyd ligesom den foregående dag. Vi fandt så ud at det var et benzinfilter der var stoppet.

Fik den startet igen, den næste morgen havde den lidt svært ved at start 5-10 spark på kickstart ( el-starten virker ikke), men ellers kørte den fint. Den samme dag havde jeg den så til at stå til en fest, endtil kl. 12, hvor den igen startede med store vanskelighedder 5 min. på kickstart. Hvor efter den kørte helt normalt, efter en 15 kørsel, så skete det lige pludseligt, da jeg skulle dytte, slukkede alt lys og den stoppede hurtigt med at køre. Det skal siges at batteriet heller virker så godt. Vi har nu tjekket om der er benzin i kabu. Det er der. tjekket gnist på tændrør + skiftede tændrør, der er gnist, men min far mener den er for svag. Prøvet at putte startæder i indgang til cyllender. Stadig ingen respons.

Håber virkelig i kan hjælpe os, da vi har lagt så mange time i denne reparation, jeg vil helst ikke til mekaniker, pga af prisen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Lidt start vanskeligeheder - af Hans - 21-11-2007, 00:31
[Intet emne] - af spacepirat - 23-11-2007, 15:26
[Intet emne] - af Tempo - 23-11-2007, 15:49
[Intet emne] - af Hans - 25-11-2007, 20:36

Forum spring: