Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hovsa uheld
#1
I forlængelse af historierne om at vælte i sving, synes jeg det kunne være sjovt at høre om andre er kommet galt afsted - på lidt andre måder.

Altså .. de der hovsa uheld man selv kan grine lidt af bagefter.

---------

Så jeg starter lige selv med at lægge ud med en historie.

For en lille uges tid siden, havde jeg været et smut i byen for at hente lidt godt, mig og fruen skulle have til aftensmad.

Godt vejr og masser af tid.

Skulle bare lige bakke scooteren ud fra hvor jeg havde parkeret den.
Og så var der lige et flute der hele tiden skulle hænge i vejen i posen foran.

Af en ellen anden dum årsag mistede jeg balancen - sikkert på grund af fluten.
Så scooteren væltede naturligvis, med mig overskrævs på den.

Og når man så'en vælter - så tar man jo fra med hånden.

Den hånd hvor man har nøglen til scooteren.

Det gjorde godt nok avs, og et par Quinder kom tililende og spurgte om der skete noget.

Nææ ... det gør bare lidt ondt sagde jeg mens jeg rejste mig igen.
...og trak Scooter nøglen ud af siden af hånden.

Jeg tror faktisk de 2 Quinder var mere hvide i hovedet end mig Grin
Deres udsende kan bedst beskrives som det Quinder i gamle film har lige før de besvimer Fortvivlethock:


Heldigvis var nøglen røget ind i håndfladen på skrå, så den var ikke gået igennem - men de ca. 3cm den var inde var også rigeligt. Men det var altså ikke alvorligt.


Det mest irriterende var så at jeg måtte bruge næsten 4 timer på skadestuen for at få et enkelt sting. (selvfølgelig havner man midt i et vagtskifte hvor der i 2 timer ingen kom ind overhovedet)

Tjaa .. aftensmaden blev en hel del forsinket, og endte med at blive Pizza i stedet for.
Fluten glemte jeg på skadestuen.

De 2 Quinder griner jeg stadig af - deres ansigts udtryk var meget skægge at se, da jeg trak nøglen ud af hånden :rofl:
/Botnakken
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Hovsa uheld - af Botnak - 05-07-2007, 23:23
[Intet emne] - af DarkSide - 06-07-2007, 02:21
[Intet emne] - af Energy - 06-07-2007, 18:52

Forum spring: