Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco super 8 trækker dårligt
#1
Hej.

Lang historie kort:

Den vil ikke starte en morgen ca 20 Dec. 
Der var ikke noget at gøre, nul start. Sat til side på rund af jule-ræset, så kørte han på storebrors VGA i stedet. I juleferien: Ingen liv da det blev prøvet for lige at se, fandt ud af der var fugtigt og vand inde ved batteriet. Sat til side igen med dækslet pillet af....i sidste uge gik jeg så i gang og den starter omgående uden jeg gør andet...Super, så siger jeg at vi lige giver hele Scooteren et lille abonnement når vi nu er i gang...Der står to nye Heidenau dæk der skal på og vi skal have sikret CDI stikket mod vand og fugt for det var nok tørret op i den tid der er gået. Der blev også malet udstødning og flere forskellige beslag osv..

Her i går Søndag samler jeg den færdig med forhjulet og den starter bare første gang.....Men nu vil den IKKE trække og kører lige 24 km/t på speedometeret?????


Er det så remmen eller rullerne, eller begge dele, variatoren ser lidt hærget ud på siderne (10000km) eller hvad??? Remmen virker så noget tør, knap så gummi men mere plastik hvis i forstår. Jeg kiggede og rengjorde variator i går. Men når den står på garage-gulvet og får gas kan man bare holde den med en fod i gulvet uden problemer.

Jeg havde også variatoren pillet af i weekenden inden prøveturen. Har så selv fået en mistanke om den var "hoppet" en tand på knasten men her i aften har jeg tjekket mærker og det ser rigtigt ud. Motoren går også rigtig fint, bare meget dårligt træk.
Gilera Storm 2008
Piaggio NRG Extreme 2014
Kymco Super 8 4T 2010
VGA Grido 2013
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Kymco super 8 trækker dårligt - af nallerplys - 21-01-2019, 21:45
RE: Kymco super 8 trækker dårligt - af Jps - 22-01-2019, 18:21
RE: Kymco super 8 trækker dårligt - af Jps - 22-01-2019, 19:12

Forum spring: