Søg Garagen Hej Gæst! Register

Tur til udlandet (Jylland)
#9
(21-09-2018, 10:28)Jps Skrev: Turen foregik fra Mandag til Torsdag sammen med min far, bror og svigerinde. Den var på 385 km og 95% af turen, foregik på Motorvej. Starten blev lidt problematisk, da den ene Færge fra Tårs-Spodsbjerg var gået i stykker dagen før, vi skulle sejle. Så i stedet for 10:15, kom vi først afsted 11:15. Turen tog ialt 6½ time, med et par pauser undervejs. 

Om Tirsdagen gik turen mod Grenen/Skagen, hvor jeg aldrig havde været før, hvor vi var helt ude på spidsen, eller næsten helt ude, for der var jo vand man skulle vade igennem, og det gad vi ikke [Image: 1f642.png] . Vi kørte så igennem flere byer på turen hjem, og gik et par ture for at strække benene, Bl.a. i Frederikshavn. Onsdag gik turen mod Blokhus, Løkken og Hirtshals. Det gik der så en hel dag med. 

Også her kom vi igennem mange små byer [Image: 1f642.png] Maden på Hotellet var ikke noget at se frem til, med alt det salt, kokken havde tabt i maden [Image: 1f641.png]  Ved ikke om kokken manglede sin lugt/smagssans, for der var kommet så meget salt i, at maden var uspiselig. Og det har Hotellet så også fået at vide, men de var da pisseligeglade. Så de har fået en dårlig anmeldelse fra undertegnede, på Trustpilot. Og jeg er så ikke den eneste, der har kritiseret stedet, kunne jeg se. Værelserne og sengene var da ok, men stolene var designet til børn, så lave var de. [Image: 1f641.png].  Link til deres side: www.dronninglundhotel.dk 

Men altså så absolut ikke et sted, jeg vil anbefale. Bevares det var billigt, nemlig 675 kr pr person med 3 overnatninger plus morgen/aftensmad. Morgenmaden bestod af mursten (megahårdt daggammelt morgenbrød) plus æg og pålæg til te og kaffe. 

Aftensmaden havde kokken så tabt saltbøtten ned i, Suppen var ekstrem saltet og ligeså sovsen til maden. 

Hvis jyderne en dag planlægger en knallerttur op mod Skagen eller andre steder der kræver overnatning, så kør udenom Dronninglund Hotel Smil Det der reddede turen, var jo turene min bror havde planlagt. Han og svigerinden, havde været på camping nogle af de steder vi kørte til. 
Jeg vil tro, et indlæg på Tripadvisor.com vil give bedre respons!
Det ser tyskere, nordmænd og svenskere nemlig også!

Det med saltkaret i saucen var min mor ude for for nylig. Vist nok i Bandholm!
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar


Beskeder i denne tråd
Tur til udlandet (Jylland) - af Jps - 21-09-2018, 10:28
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af rune75 - 21-09-2018, 10:53
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Jps - 21-09-2018, 12:26
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Super 8 - 21-09-2018, 13:34
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Super 8 - 21-09-2018, 14:11
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Jps - 21-09-2018, 15:03
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Super 8 - 21-09-2018, 15:51
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af Jps - 21-09-2018, 15:55
RE: Tur til udlandet (Jylland) - af walker1 - 21-09-2018, 19:02

Forum spring: