Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kymco'en har rundet 20.000 km
#1
Ja det skete idag , efter 3 år og nogle måneders kørsel. Ikke vildt mange kilometre, når man tænker tilbage på, da jeg kørte 15-17.000 km årligt på den 1. Big.

Har da haft lidt udgifter på Kymco'en, men ikke noget der vælter budgettet. Der er er blevet skiftet rem, pakning ved variohuset, Pakning ved ventillåget, ruller, kobling, dæk og vario et par gange. Noget havde jeg på lager, fra Dr Big og Peugeot Smil Men nu har jeg så kørt med standarddele i Kymco'en, i nogle måneder efterhånden, og Km/l er dalet fra 46-48 til 42-44.  Ked af det  

Bandede den jo langt væk i starten, på grund af nogle tossede løsninger. Bl.a. var det ikke nemt at komme til en del skruer på den. Men har jo så vænnet mig til den for længst. Lige pt, smider den lidt olie ud ved ventillåget. Det er så 4. gang den gør det. Og det er ikke fordi jeg spænder toppen for hårdt, så den bliver utæt. Og ved ikke om låget er blevet spændt for hårdt et par gange før, så det
er blevet en smule skævt. Den er stadig rimelig lydløs set i forhold til de 2 taktere jeg har haft før.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Kymco'en har rundet 20.000 km - af Jps - 01-09-2018, 21:52

Forum spring: