Søg Garagen Hej Gæst! Register

2 takt PGO/Peugeo speedfigther takt.
#9
(29-08-2018, 22:41)Flitz Skrev: Men en totakter har vel bedre optræk, er nemmere at tune og lyder af mere  Blink med øjet

En 4 takter er også nem at tune og kan godt komme til at køre hurtigere, du skal bare fjerne ringen i variatoren evt skifte variatoren til en Malossi multivar, skifte cdi'en ud med en ubegranset cdi, når udstødningen har udbrande dens katalysator så kan den skiftes ud til en uden katalysator uden problemer det har jeg gjort på min Aprilia Sport City one og den har fint optræk og kan nemt trække fra de mest ihærdige cykelister selv om jeg stadig kører med 50 cc og med medvind i ryggen på landevejen har den kørt speedometeret ud som går til 80 km/t så den går nok mellem 70-75 rigtige km/t så den der med bla bla bla en 4 takter er sværd at tune er en skrøne.
Og den larmer også mindre og kører langt på literen og jeg syntes altså ikke at det er så slemt med at den skulle være langsommere i optrækket det hjalp en hel del da min fik stort service efter jeg hvade købt min brugt og da den fik den nye udstødning på så blev den enu mere frisk at køre på så jeg er meget tilfreds med min første 4 takter.
Jeg har også skiftet standart luftfilter elementet ud til malossi red sponge filter element i filter kassen.
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar


Beskeder i denne tråd
2 takt PGO/Peugeo speedfigther takt. - af cb - 29-08-2018, 11:45
RE: 2 takt PGO/Peugeo speedfigther takt. - af Johannes Johansen - 01-09-2018, 12:02

Forum spring: