Søg Garagen Hej Gæst! Register

Afmeldt scooter - ny nummerplade 590 kr.?
#25
(23-07-2018, 17:39)nallerplys Skrev: Hej igen. Så fik jeg svar fra AP-plus, begge dele sat her ind ved hjælp af kopi/indsæt derfor de lidt sjove skrifttyper

Her er min ordrette besked jeg sendte til dem:

Hej. Hurtigt spørgsmål. Hvis jeg har en scooter der skal have plade på og omregistreres: Så koster det vel både omreg+ny nummerplade. eller er det med i prisen på 840 for en ny plade??

Mvh Henrik 


Og her er deres svar:

Hej Henrik
 
Det er hver sin pris omregistrering koster 505DKK



God aften.

Med venlig hilsen / Kind regards

Simon Pedersen
Kundeservice

[b]Applus Danmark A/S[/b]


Som læst, hver sin pris, så det koster åbenbart 840+505 og omregistrere og få en ny plade ved AP-plus... Om der så er lokale aftaler, vennetjenester osv andre steder skal jeg ikke kunne sige. 
840kr kan man nøjes med hvis man selv står på registreringen i forvejen, men det er ikke tilfældet her. Og jeg er den første til at sige øv! da jeg selv skal til det snart

Hold nu op med det med, at det koster 840+505 kr. Det koster 505 kr, at omregisterer en scooter med plade. Jeg gav så 480 for sidste scooter, jeg omregisterede. Og så koster det 840 kr hvis man køber en brugt scooter, der er købt uden plade på. Reg.attesten kommer fra Skat på et tidspunkt, og koster ikke noget.
Ivecar plus 2023.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
RE: Afmeldt scooter - ny nummerplade 590 kr.? - af Jps - 23-07-2018, 18:05

Forum spring: