Søg Garagen Hej Gæst! Register

Projekt ombygning af mtb til el mtb
#25
Jeg over vejer at gøre stort set det samme med min Nishiki Touring Master Pro med 7 Shimano Nexus gear og købe et center motor kit på 500 watt 48 volt og 20 Ah batteri hvor batteriet sidder i en bagage bager.
https://www.aliexpress.com/item/Ebike-ki...39.99734.0

Det er så denne cykel som jeg vil bygge om men kittet koster 4853,44 kr så det bliver ikke nu og her men har fået afvide at man ikke skal gå over 500watts motore på en standart cykel af en kolega da dem på 750 og der over trækker stellet i stykker Målløs jeg er jo heller ikke ude på at smadere cyklen bare gøre den mere brugbar og skåne mit højre knæ som ikke er glad for at cykle med indvendige gear.
Og en el cykel i biltema en 27.5" er mtb koster 6000 kr og den har kun 8,8 ah batteri og plads har jeg ikke meget af i garagen så er blevet hooked på iden med at bygge sin cykel om til el cykel  Grin .

   
Gilera Runner Sp 50 2006. King of the road Ca 60.000 km.
Gilera Runner Sp 30 2004 Gammel model 2366 km "Hvepsen".
Aprilia Sport City One 50cc 4T 2010 model 10550 km is blå.
Hjælper andre når jeg kan med deres scooterer det var også noget at Kragen gjore vi glemmer ham aldrig ære være hans minde R.I.P.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
RE: Projekt ombygning af mtb til el mtb - af Johannes Johansen - 23-05-2018, 19:55

Forum spring: