Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sym Symphony, Peugeot Tweet RS eller Speedfight (4-takt)?
#1
Jeg er på jagt efter en god 4t scooter, muligvis ny, og jeg har prøvekørt en Sym Symphony - som efter sigende skulle være næsten identisk med Peugeot Tweet RS, kan jeg forstå her på siden. Den kørte godt.

Hvilke forskelle er der? De siger hos T.Hansen, som forhandler Sym Symphony nu, at motoren ikke er den somme som i Tweet. Jeg er desuden lidt vild med de digitale instrumenter på Sym'en - som Tweet RS ikke har. Derudover har jeg læst her på siden, at sædet på Tweet'en er blødere og mere behagelig end på Sym'en.

Hvad ville I vælge? 

Det er mit indtryk, at både Sym og Peugeot har et godt ry mhst. scootere, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Den matte "lak" på Tweet RS'en går jeg ud fra er ret sart, og en ridse er vel umulig at gøre noget ved - eller hvad?

Jeg har også kigget på en Peugeot Speedfight 4. Hvordan er den i forhold til ovenstående. Er det samme motor som Tweet'en? Samme optræk?

Tak for en masse god læsning her på siden. Jeg har fulgt med på sidelinien i et godt stykke tid.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Beskeder i denne tråd
Sym Symphony, Peugeot Tweet RS eller Speedfight (4-takt)? - af MidtVestjyden - 06-05-2017, 21:52

Forum spring: